آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

گل من ........

1391/9/23 2:11
نویسنده : مامان בرسا
3,211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صد سلام به شما دختری شیرین زبون و شیرین کارم .....و شما دوست جونیای خودم

green and black dress  animation

 

 

این روزا درسای گلم شما مریضی و بی حوصله ...... راستی چند روز پیش دو تا دندون دیگه هم درآوردی و شدی چهار دندونه ....... الان هم سرفه های بدی میکنی ...... فک کنم دوباره دندون داری ..... انگاری قبل از دندون درآوردن یه سری سرمامیخوری ....... بازم بهتره از اسهال گرفتنه ...... اما خیلی خیلی لاغر شدی ......... ایشالا زود این نیشا هم در میاری و راحت میشی عزیزم .......

قربونت برم عسلم

 

red and white polka dot bow tie  animationred and white polka dot bow tie  animationred and white polka dot bow tie  animation

 

و بعد هم شما دوست جونام چطورین ؟؟؟؟؟؟ نی نی های گلتون خوبن ؟؟؟؟؟؟ دلم واسشون یه ریزه شده بود ...... حالا یکی یکی میام دیدنتون ..... راستی اون پست بعله و نع دختری ...... خوشحالم که همگی مثل من حداقل یه بار ضایع شدین آخه من تنها گناه دارم ....... پس همه اینکاره ایم ....... و بعد ممنون از دعاهای زیباتون واسه بابا بزرگی ...... بابابزرگی دارن فیزیوتراپی میکنن و با کمک تکیه گاه میتونن چند قدمی راه برن ...... حرف زدنشون هم بهتر شده از اون مهم تر دو شب هم هیئت رفتن ..... که خیلی روحیه گرفتن ........

عسلک من

black kand whiite polka dot bow tie  animationblack kand whiite polka dot bow tie  animationblack kand whiite polka dot bow tie  animation

اما دختری

بله خانمی باشمام ......

تا حالا طوری وانمود میکردی انگاری که طبق عادت میگی نه ...... یعنی به همه چیز یه مهر نه میزنی ...... اما بلای مامان خوب بلدی نه یعنی چی ...... فقط ما رو گرفتی ...... بخون تا ببینی چطور ما رو سرکار گذاشتی

ساعت 11 صبح روز شنبه ..... من و شما تنها توی خونه ....... ازصبح .....درسا مامانی رو دوس داری ؟؟؟؟؟ نه ......... بابا اردوانی رو دوس داری؟؟؟؟؟؟ نه ........غذا میخوای ؟؟؟؟؟؟ نه ........ میخوای با هم بازی کنیم ؟؟؟؟؟؟ نه  و نه و نه  

خانم «ن » همسابه مون اومد پیشمون ..... درسا خاله منو دوس داری ؟؟؟؟؟ نـــــــــــــــــــــه ...... مامانی درسا گلم شما نباید به همه چیز بگی نه ....... باید بگی بله عزیزم ...... درسا فقط شکل علامت سوال به مامانی خیره شده ...... درسایی مامانی بله خوبه نه مامانی ...... درسا : نه مامانی ..... مامانی نه نگو ...... درسا : نه ...... مامانی : نه مامان ....... درسا :نه مامان ..... مامان : نه مامان نگو ......درسا : نه مامان ...... مامان که احساس خجستگی میکنه سعی میکنه این بجث رو تموم کنه و بره پی کارش .....

عشق من

 

blue bow tie  animationblue bow tie  animationblue bow tie  animation

حالا بریم همون فضا و مکان و همون من و شما ..... ولی فرداش

اول یه توضیح بدم که شما عمه فاطمه و خاله نرگس رو خیلی خیلی دوس داری ..... عمه فاطمه مخصوص ددر بردنته و تا میبینیش میگی ددر ....... و خاله نرگس هم مخصوص بازی و نای نای کردنته ..... و تا میبینیش سرتو تکون میدی و دس میزنی

حالا برگردیم ......

مامان : درسا گلم مامانی رو دوس داری ؟؟؟؟؟؟ درسا : نه   بابا رو دوس داری ؟؟؟؟؟ نه ..... خلاصه یه هفت و هشت تا رو ردیف میکنم و شما نه نه نه ..... تا اینکه اون وسط تاش .......

درسا عمه فاطمه رو دوس داری ؟؟؟؟؟؟ درسا ..... مکث میکنه و فکر میکنه  ....... بعد از جند ثانیه ......نازه ....... اِ چی شد ؟؟؟؟؟  دوباره مامانی یه هفت هشت تا اسم ردیف میکنه و دوباره ...... نه نه نه ....... درسا خاله نرگس رو دوس داری ؟؟؟؟؟؟ و دوباره مکث معنی دار و نازه ...... ای شیطون و شیرین مامان پس شما میدونی نه یعنی چی ولی کسایی و چیزایی رو که دلت میخواد رو نه میگی ...... آره ...... چند بار دیگه هم امتحانت کردم و فهمیدم تا حالا ما کلا" سر کار بودیم ......

خلاصه عزیزم ..... دلبری میکنی این روزا فراوون  ..... اگه بعدها اینا رو خوندی ..... قصدم فقط و فقط نوشتن خاطراتت بوده عزیزم ..... والا من هیجوقت از هیج کاریت خسته و ناراحت نمیشم ..... دوست دارم خودت خوب میدونی ......

قربونت عزیزم

 

pink bow  animation

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (67)

مام پارسا
29 آبان 91 2:03
ای جوووووووووووووووووووووووونم...دخمل ناز ما میدونه که کجاها بگه نه و کجاها بگه آره
مامان کشتی دخترمونو از بس سوال پیچش کردی
ببوسش نازمو


جونت سلامت گلی ...... یعنی به نظرت من زیاد ازش سوال میپرسم ؟؟؟؟؟؟ چشم میبوسم ....
مامان خورشيد
29 آبان 91 7:51
واي شيطون از حالا فهميده چطوري مشغولتون كنه. يعني من موندم اين وروجكا چطوري اين كارا رو انقدر زود ياد مي گيرن. اما بعد كه بزرگتر شه مطمئن باش ديگه دلش نمياد اذيتت كنه. الان من يكم از دست خورشيد ناراحت باشم سريع مياد بغلم مي كنه و مي بوسه و ميگه مامان خيلي دوست دارم و من ديوونه مي شم. در ضمن بابت مريضيش كلي ناراحت شدم الهي زودتر خوب بشه و دوباره لپاي سرخش دلمون رو ببره.

قربونت برم راس میگی همه ی ما تو کار این وروجکا موندیم ......آره همین الان هم کافیه یه کم خودمو غمگین نشون بدم سریع میاد بغلم وووووخداروشکر خالش خیلی بهتر شده از دعای خیر شماست ....
مامان آرشیدا قند عسل
29 آبان 91 8:31
عزیز دلمممممممممم همه نه ای شیطون بلا ی شیرین یه عالمه بوسسسسسسسسسسسسس واسه شما.


قربونت برم ما هم یه عالمه میفرستیم واسه شما
مامان نوژاجوني
29 آبان 91 10:24
ماماني من نميتونم رمزو واردكنم نميدونم مشكل كجاست؟


عزیزم عوضش کردم میام بهتون میگم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
29 آبان 91 10:51
سلام من رمز می خواهم


اومدم دوست من
mamanebaran
29 آبان 91 12:49
نازنين جونم منم رمز ميخوام


باشه دوست گلم اومدم
مامان وندا
29 آبان 91 13:10
جونمی با این هوش سرشارت گلابتون من..... ولی مژگان جون دقت کردی حتی وقتی به کسای دیگه هم ابراز علاقه کنن باباشونو ببوسن و عروسکاشونو نازی کنن و هیچ کدومو برا ماماناشونم انجام ندن بازم لذت بخشه و دوست داشتنی...من که بازم ذوق مرگ میشم
ببوس درسای نازمو


قربونت برم عزیزم آره داس میگی همه ی همه ی کاراشون واسه ما لذت بخشه ....شما زنده باشی انشاالله شما هم وندا رو ببوس
مامان آمیتیس
29 آبان 91 14:06
سلام. خوبین؟ درسا جون خوبه؟
شرمنده بخدا چند بار اومدم براتون نطر بذارم اما قسمت نطرات وبتون باز نشد....
ممنون از اینکه به ما این همه لطف دارید
اون نظر قبلی که برام گذاشته بودین رو با اجازتون تاییدش نمیکنم....
درسا جونو ببوسید


آره یه وقتایی اینطوری میشه عزیزم ....... باشه این نظرو تایید نکن دوست من ..... آمیتیسی رو هزار تا ببوس
متین مامی ایلیا
29 آبان 91 14:10
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی فدای اون حرف زدنت
خدارو شکر که حال پدر بزرگ خوب شده ایشالا همیشه سایشون بالای سرتون باشه


زنده باشی عزیزم ممنون
مامان آمیتیس
29 آبان 91 14:10



ممنون عزیزم
متین مامی ایلیا
29 آبان 91 14:12
نفس کوچولو عاشقتم عزیزم
خیلی بانمک بود قسمت نه گفتنش
خدارو شکر که حال پدر شوهرتون بهتره مژگان جون ایشالا زودتر سلامتی شونو به دست میارن


ما هم عاشقتونیم ..... ممنون عزیزم ......ممنون خیلی بهترن بابت دعای خیرت ممنون
عاشق باران (خاله ی آبنبات)
29 آبان 91 15:19
شما هم رمزی شدید؟


بعلــــــه مامانی از جبر روزگاره خواهر ..... شوخی کردم میام بهت میدم
مامان فاطمه
29 آبان 91 15:43
خصوصیه ؟ یا اینکه ما هم می تونیم رمز داشته باشیم.


خصوصی هست ولی برای شما دوستای گلم آزاد آزاده عزیزم اومدم
مامان ثنا و ثمین
29 آبان 91 16:46



عزیزمی
زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:21
مرواریدای جدیدت مبارک.دیگه داری کباب خور میشی هااا.اریانم قبل هر دندون در آوردنش یه سرمای حسابی میخورد.


ممنون خاله جونی ..... الهی من فدای آریان که چند وقتیه همش مریضه
زهره مامان آریان
30 آبان 91 0:23
ای شیطون بلا.قربون اون نه گفتناش.دخترمون خودش وارده.فقط دست رو نمی کنه


زنده باشی دوست من آره بخدا میبینی چه سرکاریم
مامانی
30 آبان 91 3:11
مامانی من رمز میخوام

اومدم عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
30 آبان 91 9:13
سلام خاله جون ممنونم که اومدید لطف می کنید بهم رمز بدید متاسفانه رمزتون را ندارم با وبلاگ قبلی پاک شده ممنونمدرسای خوشگلم را ببوسید


باشه عزیزم اومدم
.::مادر خانومی::.
30 آبان 91 11:09
سلاااااام عزیزم؛ خوبی؟
میدونی چیه؟!!

من از بچه گی آرزو داشتم رمز مطلبت رو داشته باشم!


منم ار بچه گی عادت دارم لچتو دربیارم ..... شوخی کردم دوست خوبم اومدم
زری مامان مهدیار
30 آبان 91 11:29
ما هم رمز مییییییییییی خوایم درسا جونی


اومدم گلم
مامان سيد محمد سپهر
30 آبان 91 15:36
سلام منم رمز؟


اومدم عزیزم
مامانی
30 آبان 91 22:56
سلام مامانیییییی خوبی؟
بروزم بیای خوشحال میشم
التماس دعا



ما خوبیم عزیزم اومدم
مامان آندیا
30 آبان 91 23:47
گلمی درسایی قربونت برم با این نه گفتنات راستی مرواریدات هم مبارک به سلامتی داری خانم میشی .
بوس برا درسای عزیزم و مامان گلش


زنده باشی عزیزم آره چپ و راست هم دندوناشو نشون میده ..... ممنون
زهره مامان آریان
30 آبان 91 23:53



ممنون عزیزم
مامان ریحانه
1 آذر 91 2:31
رمز عوض شده؟ میشه ما هم رمز داشته باشیممممممممممم؟


نه عوض نشده اومدم
مامان ساقی و محمد
1 آذر 91 12:36
سلام مامانی
منم رمز


اومدم دوست من
مامان سها
1 آذر 91 13:51
زینب جان!
شرمنده ایم که بهای حسینی شدنِ ما «بی حسین شدنِ تو بود» و شرمنده تر آنکه تو بی حسین شدی اما ما حسینی نشدیم...
التماس دعا

ممنون از متن زیبات مامانی
مامان سيد محمد سپهر
1 آذر 91 14:16
سلام بابا آمد و اندر احوالات سيد ما............
به من هنوز رمز ندادين.


اومدم گلم
مامان مهنا
1 آذر 91 15:31
خیلی خوشگل شدش
ای من ب فداش


زنده باشی عزیزم مرسی
مامانی
2 آذر 91 6:47
اخیییییییییییی ای جانمممممممممم درسای شیرینم

دندوناشم مبارک


ممنون عزیزم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 آذر 91 11:44
سلام خانمی
رمزی که من از شما دارم درست نیست
میشه دوباره برام تلگراف کنی


اومدم عزیزم
مام پارسا
2 آذر 91 11:44
مامانی بدو بیا ببین چه کردم


چی کردی ؟؟؟؟ اومدم
مامان محمد و ساقی
2 آذر 91 12:41
خصوصی


مرسی مینا جون
مامان محمد و ساقی
2 آذر 91 12:46
سلام عزیزم
مرواریدات مبارک باشه
ایشا... زود خوب بشی عزیزم
خوشحام که حال پدربزگی هم بهتر شده
وای وای درسا خانمی پس شما هم آرررررررررره
من عاشق خنده هاتم
اونجا که تل زده رو خیلی دوسش دارم
مامانی میبینی دلبریاشون چه به آدم میچسبه
ایشا... همیشه سلامت باشی گلم

ممنون عزیزم ..... حالش هم خداروشکر بهتره ....آره چه جورم آره خاله مینا جون ..... قربونت برم ما هم عاشق شماهیم ...... آره راس میگی شما هم شاد و سلامت باشین
سمی مامان امیرین
2 آذر 91 16:56
جون دلم.
درسا جونم خاله سمی و دوست داری؟ نه! میدونستم
خوب یه شوخی بود.امیدوارم همیشه خنده روی لبتون باشه.
میتونم بپرسم بابا بزرگی چش شده که این مشکل و پیدا کرده..چون یکی از اقوام هم اینطوریه بزرای همون پرسیدم؟
امیدوارم خدا همه مریضا رو شفا بده.


من جلوی دهنشو میگیرم نگه نه باشه ...... آخه ما خاله سمی رو خیلی دوس داریم ....... عزیزم بابابزرگی سکته مغزی کردن ...... انشاالله
ياس
2 آذر 91 17:37
آخه من قربون حرف زدن نازت.
مرواریدهایش خوشگلتر مبارک درستی نازنین خاله.
مامانی یکم از این وروجک سوال کن:-*


زنده باشی .....راست میگی ....سوال کنم باشه چشم فقط واسه یاس گلم
مامان آمیتیس
2 آذر 91 17:57
ایشالا همه دندونات به سلامتی در بیاد درسا جون


ممنون خاله جونی
عاشق باران
2 آذر 91 18:13
من رمز قبلی رو می زنم ولی وارد نمیشه


اومدم دوست من
ثمین
3 آذر 91 2:01
سلام به همه دوستان دنیای نفیس

عزاداریهاتون قبول باشه!

تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی!

هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!!

از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد!

در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم!

در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه:

آلبوم کودکان محرم 91

http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
در روز مسابقه منتظرتون هستم


ممنون عزیزم کار زیبایی کردی
مامانی
3 آذر 91 6:59
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من و پسرم بروز شدیم منتطرتونیم
التماس دعا دارم



اومدم مامان و پسر ما هم محتاجیم به دعا عزیزم
زهره مامان آریان
3 آذر 91 23:35
درسا جونم عشق خاله ای ها


ما هم عاشقتونیم زهره جان
مامان متین
3 آذر 91 23:43
ای بابا .رمز رو دارم ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنه. چی کار کنم خانمی


عوضش کردم میام دوباره بهت میدم مامانی
مامان کورش
5 آذر 91 3:15
سلام گلم رمز به من میدی ممنون


اومدم دوست من
مامان یاسمن و محمدپارسا
5 آذر 91 11:41
درسا جونم تو ماه ترین نازترین بلاترین و دوست داشتنی ترین دختر دنیای


وای خاله جونی من چقده خوبم شما هم بهتریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن خاله ی دنیایی
مامان نوژاجونی
5 آذر 91 13:34
مرواریدات مبارک درسا خانم.وای چقدرناز شدی گلم .مامان مرسی که رمزتو عوض کردی آ[ه دلم برای دیدن روی ماه خانمت تنگ شده بود


آره عزیزم ببخش روزی یه قالبو روزی هم یه رمز دیگه ما تنوع طلب هستیم ....( شوخی کردم ) محبور شدم عوضش کنم
مامان اميرحسين
5 آذر 91 19:28
سلام.درسايي گلم و مامان عزيز... خيلي دلم ميخواست ببينمت ولي نمي تونستم وارد بشم خيلي ممنون مامان عزيز.خوشحالم كرديد.مي بوسمت نمكدون.


قربونت برم ببخش عزیزم ....خوشحالم اومدی دوست دارم
مامان فاطمه
5 آذر 91 22:46
سلام عزیزم .
من قربون اون گل نازم برم.
گلم مامان که اینقدربرات زحمت می کشه بهش می گی نه .
از این به بعد به مامان هم بگو بله تاخوشحال بشه.



خدا نکنه زنده باشی ...... آره دیگه میبینی توروخدا
mamanebaran
6 آذر 91 8:14
واي قربونش برم عشقمو با اين اداهاش دل هم رو برده ، فداي اون صورته مثله ماهت برم ، ماماني خيلي خيلي دلم مي خواد بغلشم كن و ببوسمش ، از طرف من حتما حتما ً يه عالمه ببوسش


قربونت برم عزیزم ...... ممنون از این همه لطفت دختر گلمو ببوس
زری مامان مهدیار
6 آذر 91 9:00
فدای زبونش
بله دیگه مامانی بزرگ شده دخترمون
فکر کردی هنوز نی نی کوچولوئه
اتفاقاً قشنگ هم معنی حرفهاش رو می دونه و هم میدونه مامانیش رو چه حرفهایی حساسه


آره بخدا درس میدن ماهارو
مامان محمد
6 آذر 91 10:41
ای ججججججججانم خاله جون خوب بلدی بقیه رو سر کار بزاری...مامانی درساجون همه بچه ها همینطورن...ناراحت نباش عزیزم...فدای خوشگل خاله با ایییییییین همه ناز و ادا...عکساتم مثل خودت نازن خاله
بوووووووووووووووووس.


آره عزیزم از این سرکاری های نی نی ها خبردارم خدا حافظ همشون باشه ممنون
دخترم عشق من
6 آذر 91 10:56
سلام مژگان عزیزم ممنونم از بابت رمز . دندونای نیش خیلی بچه ها رو اذیت میکنه . عزیزم همه بچه ها همین طورین و سر دندون دراوردن اذیت میشن نگران نباش ایشالله زود زود خوب میشه . قربون نه گفتنش برم من . از طرف من ببوس این وروجک خوشکل منو .


قربونت برم آره شنیدم ..... زنده باشی ممنون
.::مادر خانومی::.
6 آذر 91 12:10
سلااااااااااااااااااااااااام
ممنون بابت رمز عزیزم

هزار ماشالله به این عروسک
میبینم که حسااااابی سرِکار گذاشتتون
زنده باشین ایشالا و دلتون خوووووش


بعله ایشاالله خودت هم دچارش میشی ووووو دوست دارم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 12:41
خدا براتون نگهش داره
شیرین زبون هر کاری بکنه دوست داشتنی تر میشه
خدا برات نگهش داره خدا برات نگهش داره
این دعا را واقعا از ته دل انجام میدم


ممنون عزیزم ممنون بابت دعای زیبات
الهه مامان یسنا
7 آذر 91 2:49



ممنون
مامان نيروانا
7 آذر 91 8:21
مژگان عزيزم،‌ ممنونم كه بهم افتخار دادي شيرينكارياي دختر عزيزت رو بخونم. دنياشون خيلي قشنگه خصوصاً وقتي به قلم مامان عاشقي مث تو روايت ميشه. خداي مهربون درساي تو و همه ي عزيزاي همه رو محكم توي دستاي خودش نگه داره. ميبوسمتون


ممنون دوست خوبم ..... وای چه دعای قشنگی کردی انشاالله همه فرشته های کوچولو
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
7 آذر 91 9:54
نازی جوجوی خوشگل


قربونت برم خاله هدی مهربون
مامان تارا و باربد
7 آذر 91 10:16
الهی فدای این دخمری شیرین زبون عزیزم همیشه هم نه خوب نیست ها مرسی از اینکه رمز رو دادی ببوس خانم گلی رو


قربونت برم شما دوست خوب مایی .....
مامان کیارش
7 آذر 91 12:31
بابت رمز ممنون عزیزم.درسا جون کم کم داره بزرگ میشه.ایشالا همیشه با هم شاد باشین....


قربونت برم دوست من کیارشو ببوس
مامان پریسا
7 آذر 91 15:59
ای دختر شیطون بلا و عاقل


ممنون عزیزم
مامان متین
7 آذر 91 23:07
ای به قربون نه گقتنت شیطون بلا


زنده باشی مینا جونم
فرشته مامان امين رضا
9 آذر 91 9:03
سلام گلم

خداحفظش كنه اين دخمل شيرين ونازو
واقعاخوب سركاربودين هااا نگران نباش ماهم زيادسركاررفتيم باپسرمون همشون ماشااله باهوشن ومي دونن چه وقت ازكلمات استفاده كنن

راستي خوشحالم بابابزرگ بهترشدن بهشون سلام منورسوندي وگفتي برام خيلي دعاكنن؟


آره بابا یه سرکار حسابی ..... الهی شما هم ....... آره عزیزم واست یه دعای زیبای زیبا کرد ......
مامان اراد
11 آذر 91 20:34
ما هم رمز میخاییم عزیزم


باشه گلم اومدم
مامانی گیلدا
19 آذر 91 9:23
سلام این خنده هاش ماشالله خیلی ناز و تو دل برو است.آخه خاله من گناه دارم اینقدر دندونهام رو فشار می دم رو همدیگه و از خوشی نمی دونم چکار کنم وقتی عکسات رو نگاه می کنم.


خاله من جکار کنم اینقده گوگولی هستم دیگه خوب خودت مواظب باش ..... باشه ؟؟؟؟؟؟؟
مامان یلدا و سروش
20 آذر 91 10:46
خدا رو شکر که دعاتون اجابت شد. مامانی گل اگه با تبادل لینک موافقین لطفا با ذکر شهرتون منو خبرم کنید


ممنون عزیزم اومدم دوست جدید
فقط خنده
20 آذر 91 11:44
سلام من لینک وبم رو تو وبتون نمیبینیم وبم رو لینک نکردین ؟ اگه لینک نکریدین لطفا لینک کنین


نه عزیزم دقت کنی هست خیلی وقت پیش لینک کردم
عشق و رویا
20 آذر 91 11:47
سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنین نظر بدین با تبادل لینک هم موافق هستم لطفا وب من رو به اسم فقط خنده لینک کنین


چشم اومدم .......
مامان ستایش جون
17 دی 91 12:33
سلام دوست عزیز دخمل نازو قشنگی دارید ایشالا همیشه سالم وبرقرار باشه
شرمنده یه خواهش کوچک داشتم اگه میشه نام سایتی رو که عکسهای نازنینت رو داخل قاب میندازید رو برام بزارید .هزاران بار ممنون میشم.و به ما هم سر بزنید خوشحال می شم


وای ببخش مامی الان نمیتونم بیام اما به محض درست شدن میام و آدرسو واست میزارم هر جند نمیدونم کدوم ستایشی چون دو تا دارم .....کاش آدرس میذاشتی