آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

فرشنه مهربون من

1391/9/23 2:42
نویسنده : مامان בرسا
2,704 بازدید
اشتراک گذاری

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

سلام مامانم خوبی گل خانمی ؟؟؟؟

من خوبم ...... خیلی خوب..... دوباره بعد از یه وقفه یکماهه ..... تونستم بیام نت ...... روی گل نی نی ها رو ببینم ...... وای که هزار ماشاالله اگر بدونی توی این یکماهه چقده ناز شده بودن ........ بزرگ و زیبا و سلامت خداروشکر ....... حسنا خانمی و طهورا و آریای گلم تولدشون بود ..... نرگسی دوباره نوشت ...... و سحر نازنین بارداره ...... خداروشکر به هر کدوم که سر میزدم برای سعادتشون کلی خداروشکر میکردم ...... بهترینها رو براشون آرزو میکردم ...... نمیدونی چقده نگرانمون شده بودن هر کدوم دو یا سه کامنت و بعضیا بیش از ده کامنت گذاشته بودن که این نشون میده چقدر نگرانمون شده بودن ......بازم خدایا شکرت که اجازه دادی ما دوباره برگردیم و ممنون از تمام لطف و نگرانی های شما ..... سعی کردم به همه ی دوستانی که برام کامنت گذاشتن به پاس قدردانی سری هر چند کوچک بزنم اما اگر کسی از قلم افتاده تو رو خدا ببخشین بزودی دوباره به دیدن همه ی شما میام ..... بازم ممنون و تشکری به وسعت دریا از تمامی شما ........

فرشته زندگی من

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

واما دیشب .......

دیشب یه حموم کوچولوت کردم و لباس صورتی که تو عکس میبینی رو تنت کردم ..... این لباس رو بابا بزرگ پدری بابا بزرگ جسین واسه شما خریده ..... رنگ صورتی خیلی بهت میاد ....... خلاصه تصمیم گرفتیم یه سر به بابا بزرگ ابراهیم بابای من بزنیم ...... یه مدته که وقتی خونه کسی میریم تا وارد خونه شون میشیم ....اگر توی بغل من یا بابا باشی سرتو میچسبونی به سینه مون و چشماتو میبندی تا مطمئن نشی که اونایی که پیششون رفتیم ......آشنا هستن ..... سرت همچنان تو سینه مونه ......خلاصه اون شب هم همین کارو کردی ....... و بعد مادربزرگ بهت گفت دخترم عزیزم اومدی پیش ما ..... نگاه کن هیچکس چز ما نیست ..... سرتو بلند کردی و خندیدی و رفتی بغلشون .... یه ده دقیقه بعد ......

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

رفتی تسبیج ....بابا بزرگو .....گرفتی و بعد دستشو گرفتی ..... و گفتی تاب تاب آ آ یی .... اینو تازه یاد گرفتی ...... بابا بزرگ دیگه تحمل نیاورد ...... بلندت کرد و دو تا ماچ پر و پیمون و حسابی از لپات گرفت ...... شما هم که نازک نارنجی و سوسول .....یه دفعه اینقده ترسیدی که برگشتی بغلم و تا یه ربع ....... فقط با شدت گریه میکردی ...... دیگه داشتی به هق هق میفتادی و سکسکه هم میکردی ..... حسابی کار بابا بزرگ ترسونده بودت ......

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

بابا بزرگ که خودش از کارش پشیمون شده بود ...... اشاره کرد که باهام دعوا کن تا ساکت بشه ...... منم شروع کردم به دعوا با بابابزرگو ..... همین طوری آروم هم روی پای بابابزرگ میزدم و میگفت بابا بزرگ بد چرا دخترمو اذیت کردی شما بابا بزرگه بدی هستی .....

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اولش خیره خیره موندی و نگاه کردی ..... دیگه گریه نمیکردی ...... ولی به محض اینکه بابا بزرگ با حالت گریه ازت عذرخواهی کرد دیگه دل کوچیکت تحمل نیاورد دستمو گرفتی تو بغلت و میگفتی ماما نه نه ...... و بعد زیر لب میگفتی نازی نازی .....الهی من فدات شم که اینقده فرشته ای عزیزم دلت برای بابا بزرگ سوخت ..... نمیدونستیم گریه کنیم یا بخندیم .....

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دخترم اینقده این صحنه زیبا بود که تا همیشه تو خاطرم خواهد موند ..... من فدای فرشته ی کوچولوم برم .... روزی هزار بار  

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

هدیه ی دوست گلم

اینم یه سوپرایز زیبا از زهرای گلم مامان محمد صادق ..... ممنون دوست عزیزم خیلی دوستش دارم و دوستی با شما باعث افتخار ماست اینو از صمیم قلبم میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

عاشق باران
11 مهر 91 12:22
سلام به به چه قالب خوشگلی مبارک باشه
خوشحالم که
دوباره اومدید
ای جانم چه دل کوچولویی داره درساخانمی
خب دخترا این جورین دیگه


خوشحالم خوشت اومده ...... من هم خیلی خوشحالم عزیزم .... آره این نی نی ها دلشون خیلی پاکه
مامان محمدرهام جون
11 مهر 91 12:32
درسا جونم با این حرکتت دیگه بابابزرگ بنده خدات جرات نمیکنه بچلونتت


آره بخدا بابام خشکش زد با این حرکت خانمی
نایسل
11 مهر 91 12:50
از بس ماهی خوب برای همین


قربونت برم شما لطف داری گلم
نایسل
11 مهر 91 12:51
فدات شممم عزیزممم اینقدر مهربونه


زنده باشی گلم
نایسل
11 مهر 91 12:51
فداش شمم من وورووجک نازنازی چقدرممم ببش میاددد


زنده باشی آره رنگ قرمز و صورتی خیلی بهش میاد
مامان زهرا
11 مهر 91 13:02
سلام به فرشته کوچولو مامان مهربونش
منم جای پدربزرگ بودم می خواستم این دردونه را بخورم


قربونت برم وای اگه بدونی چکار کرد بیچاره بابام خیلی پشیمون شد
مامان نوژاجوني
11 مهر 91 13:10
قربون دخمل مهربونمون بشم


زنده باشی عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
11 مهر 91 14:23
درسا جون مثل ماه شدی فدای اون لوس شدنت بشم فرشته خانم:::
قربونت برم عزیزم زنده باشی دوست گلیم

مامان امیر رضا
11 مهر 91 14:32
چه لحظه ای رو شکار کردی خاله زهرا
همه زمان هاش روند شد


آره دست گلش درد نکنه
مامان زهرا
11 مهر 91 14:42
وای دست دوست گلت ( مادر محمد صادق ) درد نکنه

لحظه خیلی زیبایی را ثبت کرده


آره عزیزم واقعا" دستش درد نکنه .... شما همه خیلی ماهید و من خیلی خوشحالم از آشنایی تون
مبین فرفری
11 مهر 91 16:17
آفرین خیلی خوشم امد خیلی جالب بود


ممنون دوست گلیم
نرگسی
11 مهر 91 19:40



هزاران بوس فقط واسه نرگسی جونم
مامان محمد و ساقی
11 مهر 91 20:42
سلام.چه پست قشنگی.
چه ناز هم گفت که باباییش رو دعوا نکنید.ای جونم درسای مهربون.
خوشحالم که دوباره اومدید.


قربونت برم آره عزیزم اینا تا بچه هستن اینقده پاکن که نگو ......ممنون دوست جونیم
مامان مهراد
11 مهر 91 21:02
وای قربون این درسای مهربون. دختر گلی که انقدر مهربون تو دلها جا داره هااااااااااا.ببوسیدش ی عالمه از طرف من


وای دوست من نمیدونم شما لینک ما هستین یا نه .... ببخش فراموش کردم ولی کاش آدرست رو میذاشتی تا بهت سر بزنم دوباره اومدی بذار .... ممنون
سپیده
11 مهر 91 21:15
هزار ماشاالله به گل خوشگلم چقدر دلم واست تنگیده بود


قربونت برم سپیده جونم منم دلم واست یه ریزه شده بود...
مامان علی اکبر
12 مهر 91 1:43
سلاممامانی.درسا جونم خوبه؟
خیلی خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدی.
بوسسسسسسس برا درسا گلی


ممنون عزیزم منم خیلی خوشحالم خیلی دوستتون دارم مممممنون دوست من
مامان الينا
12 مهر 91 7:51
ماشاالله به دختر ناز و مهربون


ممنون عزیزم ..... خدا الینا رو برای شما نگه داره
مامان یسنا گلی
12 مهر 91 8:02
الهی قربون قلب نازک و مهربونت برم خاله جون.:
خوشحالم که دوباره برگشتین.دلمون واستون تنگ شده بود.بوسسسسسسسسسسسسسX

زنده باشی دوست من .... منم خیلی خیلی دلم واستون تنگ شده بود دوستتون دارم
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مهر 91 8:24
خوشحالم که خوشحال شدی عزیزم...

ببوسش درسا جونی رو...


قربونت برم خیلی محبت کردی
عمه ی آتنا
12 مهر 91 11:34



ممنون عمه جونی
مامان ستایش
12 مهر 91 11:46
سلام دوست خوبم
چقدر درسای عزیزم با این لباس خوشگل شده لباس قرمزش هم خیلی بهش میاد
ممنون از اینکه به ما سر زدید


قربونت برم وظیفه بود عزیزم ممنون
مامان محمد سپهر
12 مهر 91 15:01
سلام ماماني مهربون خوشحالم كه برگشتنت را شاهدم.يه ساعت آب گرم هم به درساي عزيزواينكه خوشگل هستن با لباس صورتي خوشگل تر هم شدن.عزيزم دوستتون دارم


ممنون مامانی منم از دیدن دوباره تون خیلی خوشحالم ممنون دوست گلیم
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 15:10
سلام عزیزم وای چقدر دلم تنگ شده بود ...


قربونت برم ما هم همین طور گلم
مام پارسا
12 مهر 91 15:45
ای جااااااااااااااااااااااانم چقدر ناز شده جیگرم...قربون دل مهربونت برم من خاله جون...مامانی اسپند یادت نره براش بگیری هااااااااااا


قربونت برم زهرا جونم حتما" گلم چشم
مام پارسا
12 مهر 91 15:46
دست زهرا جون هم درد نکنه که لحظه رو براتون ثبت کرد... بابااااااااااااا با معرفت ...


ۀره بخدا به ذهن خودم نرسیده بود آفرین به زهرا جونی
الهه مامان یسنا
13 مهر 91 0:57
فدای تو دختر مهربون. چقدر خوب شد برگشتین!!
یسنا هم همینطوری بود هرجا میرفتیم همین کار رو میکرد ولی الان باید ببینیش که چقدر قشنگ با همه ارتباط برقرار میکنه


زنده باشی دوست گلم ..... خداروشکر یعنی منم امیدوار باشم ..... الهی خدا از دهنت بشنوه
مامان فاطمه
13 مهر 91 15:45
سلام خوبید ؟ درساجون چطوره ؟
خوشحالم که برگشتید.
عکس درساجون هم خیلی خوشگل شده .البته خودش نازه.


ممنون عزیزم منم خوشجالم که دوباره اومدیم به دیدنتون فاطمه گلی رو ببوس
مامان فاطمه
13 مهر 91 15:45
خاله جون قالب وبلاگت هم خیلی خوشگله


ممنون گلم
مامان فاطمه
13 مهر 91 15:47
سورپرایز زهرا جون هم خیلی جالبه.
اگه ساعت و دقیقه و ثانیه اش هم یک بود خیلی خیلی جالب تر می شد.


آره دست گلش درد نکنه من که خیلی ممنونشم
نایسل
13 مهر 91 23:51
سلام گلم مرسی خیلی خیلی لطف داری
درسای نانازی رو بببوس


قربونت برم گلم
ناهيد مامان فاطمه گلي
14 مهر 91 7:11
فدا ي درساي گلم كه اينقدر دل مهربون ولطيفي داره خيلي ماهي دخترماه رخ


قربونت برم عزیزم ممنون زنده باشی
زری مامان مهدیار
15 مهر 91 8:57
عزیز مهربون چقدر تو ماهی خاله


قربونت برم عزیزم
زهره مامان آریان
16 مهر 91 0:07
قربون اون دل نازکت بشم.بعضی بچه ها واقعا از بوسیدن اطرافیان اونم از نوع آبدارش اذیت میشن
آریان تمام روز داره بهم سفارش می کنه که کسی بوسش نکنه
حالا درساجونم رو از راه دور اروم میبوسم[
زنده باشی مامانی راست میگی خیلی بدشون میاد مخصوصا" که آقایون بوسشون کنن فک کنم واسه ریش باشه ......قربونت برم عزیزم چشم
مامان آرشیدا قند عسل
16 مهر 91 10:37
قربون دل پاکت خانوم گلی


زنده باشی عزیزم
مامان تسنیم
16 مهر 91 22:36
فرشته ناز مهربون
خیلی خوردنی شدی


ممنون عزیزم
مامان احسان
22 مهر 91 10:12
سلام درسایی قربون اون لپهای سرخت خاله


زنده باشی عزیزم احسانو ببوس
سارا مامان مهرتاش
29 مهر 91 12:08
نازی عزیزم ... از طرف من بوسش کن این دخمل ناز مهربون رو ...


مرسی عزیزم خوش باشی
مامان یاسمن ومحمد پارسا
3 آبان 91 17:46
سلام لطفا به منم رمز بدید ممنونم

اومدم عزیزم
مامان شهرغريب
8 آبان 91 7:58
خدا حفظش كنه اين دختربامحبت وعاقلتو


مرسی عزیزم