آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دخترک 1+12 ماهه من

1391/9/23 2:44
نویسنده : مامان בرسا
2,591 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز 13 ماهه من

براي سیزده ماهگی  دخترم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 


دخترم سیزده ماهه که تو اومدی
 که منو به خنده مهمونم کنی
 که غمو از دل من برونی و
 مرهمم باشی و درمونم کنی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 توبهار عمرمنی عزیز من
 واسه پائیز دلم تو چاره ای
 شب و روزش دیگه فرقی نداره
 تو تموم لحظه هام ستاره ای

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 وقتی بیرون می زنم از خونه مون
 تویی که همیشه دنبال منی
 می رم و دلم کنارت می مونه
دخترم امید هر سال منی

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

دخترم الهی صد ساله بشی
 منم و خدا و این یه خواهشم
 که تو باشی پیش چشمام تا ابد
دخترم، عزیز من ، درسایی ام

 


 درسایم سیزده ماهگیت  مبارک ...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

سارا
8 مهر 91 11:06
به به مامانی درسا خو ش اومدین بعد از یک ماه نی نی وبلاگ رو منور کردین دلمون تنگ شده بود
نرگسی
8 مهر 91 11:26
به به از اینورا ؟؟ مامانی معلومه شما کجایی ؟ تولد درسا گلی مبارک باشه هزاااااااااااار بار .. ایشالله که همیشه کنار هم شاد و سلامت باشید عزیز دلمممممممممم .. چه عکس خوشملی .. بووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس باز نری 1 ماه دیگه بیای ..
مامان شهرغريب
8 مهر 91 11:31
سلام عزيز خداحفظش كنه خيلي نازه ورسيدن بخير فرصت شدبهمون سربزن
فرشته مامان امين رضا
8 مهر 91 11:32
سلام گلم خوب هستين؟ به به چه دخترناز وماماني شده ماشااله
مامان خورشید
8 مهر 91 11:46
خیلی خوشحالم که دوباره اومدین. روتون رو می بوسم و الهی هرروزتون در کنار هم مبارک باشه.
مامان نوژاجوني
8 مهر 91 12:10
سلام كجاييددلمون تنگيدديگه.حتما باخبراي خوب اومدي.
مامان محمد و ساقی
8 مهر 91 12:48
سلام مامانی خوبی؟کجا بودین شما؟ چه عکس خوشگلی.ای جان.
مامانی گیلدا
8 مهر 91 13:21
سلام قشنگ خاله.ناز خاله ماشالله خیلی یزرگ شدی.ان شالله همیشه سلامت در کنار مامان مژگان باشی
مامان کیارش
8 مهر 91 13:39
12+1 ماهگیت مبارک درسا جون...
مامان یاسمن ومحمد پارسا
8 مهر 91 14:14
سلام درسا جونم خوش اومدی دلم برات تنگ شده بود ناز ناز خانم


مامان آرشام
8 مهر 91 16:16
خوش آمدید
مامان سانلی
8 مهر 91 16:24
چه عجب مامانی. سیزده ماهگیت مبارک عسل خانوم.
مامان سها
8 مهر 91 18:01
سلام خوش اومدی مامانی ... وای چه عکس نازی ... دیگه ماشالا برای خودش خانومی شده ... بوس بوس
مامان مهراد
8 مهر 91 19:34
سلام مامان درسا جون. تولد درسا رو هر چند با تاخیر ولی به شما تبریک می گم. ان شاء اله که همیشه سلامت و تندرست و در راه خدا قدم برداره
مامان دینا
9 مهر 91 0:41
سیزده ماهگیت مبارک عسلم .چه عکس خوشگلی مامانی خسته نباشی دلمون براتون تنگ شده بود
مامان وندا
9 مهر 91 1:45
سیزده ماهگیت مبارک عزیزم......مامانی خوش اومدین دلمون تنگ شده بود..
مام پارسا
9 مهر 91 3:06
به به مامان درسا جون تشریف آوردن ... خبر میدادید یه گاوی گوسفندی چیزی جلوی پاتون می کشتیم..... خوش اومدین .... 13 ماهگی گل دخملی مبارک باشه ... ایشالله 120 ساله بشه عزززززززززیزم
مامان مهربون فاطمه
9 مهر 91 5:44
درسای خاله عزیزم هزارساله باشی۰هزارتا بوس برای خوشکل خانوم۰فدای اون لپای سرخت۰بوووووووووووووووووووس
مامان ساینا
9 مهر 91 8:13
13 ماهگی مبارک خانوم خوشگله. چه عکس خوشگلی
نایسل
9 مهر 91 11:33
به به عزیز دلم بلاخره اومدی 13 ماهگی مبارککککک نگرانت شده بودم ولی کسی ازت خبری نداشت
مامان زهرا
9 مهر 91 11:50
به به خانمی خوش اومدی 13 ماهگی دردونه ات مبارک قالب جدیدت هم بسیار زیبا است.
سهیلا مامان درسا جون
9 مهر 91 15:55
13 ماهگیت مبارک دختر قشنگ و ناز 13 ماه در آغوش گرم مادر بودی و هی بزرگ و بزرگتر شدی و 13 ماه دیگه مامان و بابای مهربونت تولد 2 سالگیت رو هم جشن میگیرن و انشاالله عکسای قشنگ اون روزا رو هم می بینیم
مامان کورش
9 مهر 91 17:22
سلام عزیزم 13 ماهگیت مبارک باشه درسا جون چه عکس قشنگی خسلی رنگ قرمز بهت میاد
مهتاب
9 مهر 91 18:01
سلام خانمی گل دلم براتون خیلی تنگ شده بود برای سفید برفی کوچلو نازت دام برای نوشته های قشنگ تنگ شده از احوالات دخملی گلت بنویس چه عکس نازی گرفتی ازش . سیزده ماهگیش مبارکت باد
بابایی اریان
9 مهر 91 22:21
به به چه به موقع اومدین.درست همزمان با تولد پسری من تشریف آوردین.خوشحالم.دلمون براتون حسابی تنگیده بود.
زهره مامان آریان
9 مهر 91 22:42
مامانی تیتر پستت نوشتی دختر 12+1 ساله من. ماشالله یه ماهی که نیومدی دخترت 13 ساله شده؟؟؟؟خوب مونده.اصلا نشون نمیده. خدا حفظش کنه درساجونم رو.
مامان امیرحسین
9 مهر 91 23:30
سلام.خیلی خوشحالم که بازم می نویسید.ما هم مثل دوستان نگرانتون شده بودیم.درسایی سلام خانومی چه لباس نازی پوشیدی خانومی. چقدم بهت میاد عزیزم. می بوسمتون یه عالمه
mamanebaran
10 مهر 91 8:31
عزيز دلم عروسك من چقدر ناز و بزرگ شدي خوشگل من ، موهاشو ببين چه نازه ، به به چه لباس خوشگلي ، قربونت برم كه دلم برات يه ريزه شده بود
مامان نیره
10 مهر 91 8:45
عزیز من بهت تبریک می گم منم همین آرزوی قشنگ مامانی برات دارم .
مامان نیره
10 مهر 91 9:03
الهی قربونت برم چقدر خوش تیپ کردی عسلم من خیلی بهت میاد نازکم ست قرمز پرسپولیسی
مامان محمد صادق(زهرا)
10 مهر 91 10:43
به به! سلااااااااااااااااااااااااام! خوش اومدیییییییییییییییییییییین! 1سال و 1 ماه و 1 روز و11 ساعت و 11 دقیقه و 11 ثانیه گیه درسا جونم مبارک! همیشه موفق باشی خاله جون! http://www.niniweblog.com/upl/mofakhkhami/13490753644.jpg
ما (من و گاهی بابا)
10 مهر 91 11:21
چقدر درسا جون بزرگ شده ماشاالله تولدت مبارک عزیزم
الهه مامان روشا جون
10 مهر 91 12:04
سلام مامانی خوش اومدیم.13 ماهگی درسا گلی مبارککک.قالب نو مبارک.ماهم خیلی دلمون واستون تنگ شد بود.ماشالا چه قدر دخملی بزرگ شده.فکرکنم یه ماهیی ندیدیمش. خدا حفظت کنه عزیزم.
متین مامی ایلیا
10 مهر 91 12:57
قربوووووووووووووووووووووووووووون اون ژستت عزیزم خوشکل خانم
زری مامان مهدیار
10 مهر 91 22:10
سیزده ماهگیت مبارک گل زیبا
زری مامان مهدیار
10 مهر 91 22:11
خصوصی داری گلم
مامان ریحانه
10 مهر 91 23:12
سلااااااااااااااام. رسیییییدن به خیر. خوش اومدی.بابا حسابی دلتنگ و نگرانت شده بودیم. با قالب جدید و آهنگ جدید و پست جدید حسابی سوپرایز شدیم.ایشالا هر جا بودی خیر بوده و بهت حسابی خوش گذشته باشه . تولد 13ماهگی درساجونی هم مبارک .زنده و سلامت باشه. بوس بوس
مامان محمدرهام جون
11 مهر 91 1:10
سلام عزیزم دلمون براتون نقطه شده بود!!!!!! چه عکس خوشگلییییییی ماشالله 13ماهگیت مبارک عروسک خانوم الهی 130ساله شی وهمیشه شاد وخرم درجوار خانواده خوشحال وسلامت باشی.
سمی مامان امیرین
11 مهر 91 9:14
وای چقدر خوشحالمون کردی اومدی...
13 ماهگی کلمم مبارک.ایشالا همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه.


قربونت برم عزیزم خودم هم خیلی خوشحالم ..... ممنون دوست گلم
مامان محمد سپهر
11 مهر 91 9:47
عزيزم دل ما هم براتون تنگ شده بود.خوش اومدن.سيزده ماهگي گل دخترا مبارك.ما هم به روز شديم.


ممنون دوست خوبم اومدم
الهه مامان یسنا
11 مهر 91 9:59
چه عکس نازی!! میدونی دلمون چقدر واست تنگ شده بود!!!!!!!!!دوستت دارم درسا جونی!!!13 ماهگیت مبارک


ممنون عزیزم ما هم همین طور بخدا اینو از صمیم قلبم میگم خوشحالم دوباره اومدم پیشتون ...ممنونم
mamane roham
11 مهر 91 10:25
الهی که من دورت بگردم عزیز دلم که اینقدر خوشگلی خانوم گلی . فدات بشم من اینقدر تو معصوم و نازی فرشته خدا


قربونت برم زنده باشی دوست من
مامان رهام
11 مهر 91 10:26
سلام مژگان جون خوبی عزیزم.ای جونم چقد خانوم شده فسقلی ......عکست خیلی جیگرهااااااااااااااااااااااااااااا


سلام مونای گلم ممنون مثل رهامی هزار ماشاالله مثل ماه شده
مامان آرشیدا قند عسل
11 مهر 91 10:59
ای جانم گلم چه رنگ قرمز بهش میاد ماشاالله ماشاالله.


جونت سلامت آره قرمز و صورتی خیلی بهش میاد ممنون
مامان پریسا
11 مهر 91 11:34
سلام خانمی.
ممنون از حضورتون. خوشحالم کردید.
تولد درسا جون مبارک.
عیدتون هم مبارک
ایشالله همیشه سلامت باشید.
با اجازه لینکتون میکنم.
خوشحال میشم باهاتون دوست بشم



عزیزم منم خوشحالم از آشنایی با شما ...... من هم لینکتون کردم دوست من

مامانی حلما
11 مهر 91 12:26
سلام خوبین . معلومه کجا بودین . درسا عجب خانم طنازی شده . ماشاالله . راستی این قالب وبلاگ از قبلیها قشنگتره . آفرین خانم خوش سلیقه


قربونت برم یه ماه بی اینترنت بودیم .... خوشحالم خوشت اومده ممنون
مامان امیر رضا
11 مهر 91 14:29
چه عجب مامانی درسا اپ شدین.دلمون واسه خانوم کوچولو درسایی تنگ شد


قربونت برم منم خیلی خوشحالم و واقعا" دلم واستون تنگ شده بود
مامان نفس طلایی
12 مهر 91 15:10
مبارک باشه عزیزم ....
راستی چه بع بعی خوشملی داری هاااا


ممنونم دوست خوبم
مامان آیناز وامیررضا
12 مهر 91 22:21
سلام خانومی خوبید 13 ماهگی درسا جون مبارک تو این مدت خیلی بهتون سرزدم ولی نمی تونستم کامنت بذارم ومدتی هم بود نمی شد حتی عکسای درسا جون رو ببینم خلاصه دلمون خیلی براتون تنگ شده بود.وقت کردین یه سر به ما بزنید


سلام دوست خوبم ..... ببخش عزیزم .....الان میام پیشت
مامان یاسمن ومحمد پارسا
5 آبان 91 0:18
سلام عزیزم من هر کار کردم باز نشد


میام پیشت عزیزم
مامان شهرغريب
8 آبان 91 7:55
سلام

خيلي خوشگل وزيباشده خداحفظش كنه


مرسی عزیزم ....
مامان مهنا
9 آبان 91 13:34
فدات خوشگله


زنده باشی