آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

آخه این چه ژست عکس گرفتنه ...........

1391/1/10 0:48
نویسنده : مامان בرسا
2,500 بازدید
اشتراک گذاری

عکس سطلی

روز اول عیدی همه بچه هاشونو میبرن . کنار گلی . بلبلی . چیزی ازش عکس میگیرند . آقای پدر گرامی . ما رو برداشت گذاشت تو سطل ازمون عکس گرفت . منم اینقده ترسیده بودم که نگو . ......

عکس سطلی

من که دیگه از خطر سقوط داشتم حون به لب میشدم تمام تمرکزم رو گذاشته بودم رو پاهام و دستام و ملتمسانه مامانی رو نگاه نگاه میکردم که بابا بیا به فریادم برس .....البته اونم دست کمی نداره ها دیدین پست قبلی عروسکی دختر خاله رو چطور کچل کرده بود و ما رو مودار ..........

عکس سطلی دوباره

خلاصه مامانی بدادم رسیدو جند تا جیغ  بنفش .....که باعث شدن من بیچاره بیشتر بترسم . بعد بالاخره ما رو ازاین مخمصه بیرون کشیدن و ما هم نفس راحتی کشیدیم .... از دست ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نرگسی
10 فروردین 91 0:58
چرا نظرای من ارسال نمیشه آخهههههههههه..


ارسال میشه عزیزم من یه خرده تنبلی کردم .
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
10 فروردین 91 3:38
نازي خوشگله، عيدت مبارك. بابايي عجب نترسين شما، دوراز جون اگه ني ني بيفته ميدونين بيشتر از همه شما غصه ميخورين؟؟ ولي خداييش خيلي بامزه شده. عيد همگي تون مبارك، انشااله بهترين سال عمرتونو تجربه كنين.


ممنون از شما که اینقده نگرانی . باور کنید به فاصاه نیم متر مراقبش بودم . قربونش برم .
مامان پسر خرداد
10 فروردین 91 9:54
درسا جون سلام خوبی ؟ خوشی؟ خاله جون سال نوت مبارک .همیشه خوش باشین .
ای بابایی و مامانیییییییییییییییی این چه کاری بود کردین .قشنگ بود.


مامانی دیگه جکار کنیم خیلی دوستش داریم . ولی مراقبش بودیم ها
مامان نسترن
10 فروردین 91 10:58
اااااااااااای جونم....چه عروسک ملوسکی هستی خاله جون.عیدت مبارک نازنین


ممنون دوست من
مامان ستايش
10 فروردین 91 13:03
سلام عزيزم ، سال نو مبارك ، انشاء ا... سال خوبي براي شما و همسرتون و درساجون باشه، ماشاءا... دخمل خيلي نازنيني داري . از اين كه به ستايشم سر زدي تشكر مي‌كنم . من زياد از وبلاگ نويسي سررشته‌اي ندارم، همكارم مرا تشويق كرده براي دخملم بنويسم واقعاً‌ هم از اين كار خوشمان آمد به همين خاطر نظرات را درست بلد نبودم تأييد كنم پس بايد ببخشيد باز هم به شما سر مي‌زنم . دخملتم از طرف من ببوس

ممنون دوست من میام پیشتون
مامان ترنم کوچولو
10 فروردین 91 15:21
الهی عزیزم.این آقایون پدر هم ابتکار به خرج نمیدن-دادنی هم که.............
ایشالله دختری سال دیگه خودش مبتکر میشه


آره بخدا گل گفتی
مامان متین
10 فروردین 91 22:25
ای جانم کلی ترسیدی خاله. ولی نگران نباش مامان و بابا مواظبتن


آره مامانی ما از دور مراقبش بودیم . قربونش برم همه چیز ماست .
شهراد شیرکوچولو(مامان زهرا)
11 فروردین 91 12:19
دوست داشتنی خاله هر جا باشی همیشه عاشقتم
چشمااشو نیگا کن
دوستت داریم


ممنون دوست من