آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

طرز تهیه دومین غذای کمکی ( حریره بادام )

1392/5/8 2:41
نویسنده : مامان בرسا
16,071 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نمکدون مامان tulpenglitterlijn.gif

دومین غذاتو شروع کردم دیگه از فرنی داشتی زده میشدی . اما امروز حریزه دوست داشتی یه هفته دیگه هم سوپ پایه رو واست شروع میکنم . اما همین طور که قبلا" بهت گفتم واست طرز تهیه غذاهاتو میذارم که در آینده خودت استفاده کنی . دوست دارم یه دنیا یه دنیا خیلی کمه یه ...........

19.gif

 مواد لازم :

بادام بدون پوست ۲۰۰ گرم , پودر شکر ۲ قاشق سوپخوری , آرد برنج ۲ قاشق سوپخوری,آب ۳ لیوان,  شیر ۳ استکان

Oven

بادامها را پس از پوست کندن خوب چرخ می کنیم و یا می کوبیم که کاملا له شود . سپس آنرا در یک دستمال تمیز می ریزیم و دور آنرا گره می زنیم بسته را در ۳ لیوان آب ولرم خوب با دست تمیز ماساژ  می دهیم تا تمام شیره بادام بیرون بیاید و برنگ شیر ، غلیظ شود سپس آرد برنج را به آرامی در آن حل می کنیم . شکر و يا نبات را در آن ريخته و روی حرارت ملايم بهم می زنيم تا مقداری غليظ شود .حالا از روی حرارت بر می داريم اين غذا برای اطفال شير خوار  استفاده می شود و بسيار مفيد است .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
16 اسفند 90 0:51
نوش جونش مامن با حوصله گوشت به بچسبه به جونش


ممنون دوست من
نرگسی
16 اسفند 90 1:17
مرسی مامانی ..


خواهش دوست من
مامان متین
16 اسفند 90 7:49
آفرین مامانی


ممنون گلم
مامان محمدرضا
16 اسفند 90 9:04
آخ که قربون غذا خوردنش بشم .
آره خاله حسابی جاش تنگه پسرم


مواظب خودت باش عزیزم . مرسی
نایسل
16 اسفند 90 10:39
ممنون مامان جون ایشالا تولد دخملت و تولد خودت و120 سالگی ات کنار بچه هات و همسرت


ممنون دوست من
نسترن
16 اسفند 90 10:48
وای منم از این غذا میخوام نوش جونت گل دختر


ممنون نسترن گلی
مامان زهره
16 اسفند 90 14:37
تاج سر مامان هم حریره را خیل یدوست داشت.


ممنون دوست خوبم
مادرخانومی
16 اسفند 90 20:50
نمیدونم کامنت قبلیم ثبت شد یانه
ولی من کلی نوشته بودم!!!!


نه متاسفانه ثبت نشده منم گریییییییه
عسل
4 مهر 92 18:43
مامان درسا توی مواد نوشته بودی شیر ولی استفاده نکردی اونوقت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟


چرا عزیزم ببخش یادم رفته اصلاحش میکنم در آخر شیر اضافه میشه دوست من