آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دلنوشته ای دیگر

1390/9/30 2:03
نویسنده : مامان בرسا
1,117 بازدید
اشتراک گذاری

خدای مهربانم

هر وفت و هر زمان با تمام وجودم تو را خواندم . تو جوابم را دادی .

اگر چه هر زمان که تو مرا خوانده ای . من کوتاهی کرده ام .

اما حالا

خداوندا

تنها از تو میخواهم که حال که در آستانه ی شبی یلدایی  در کنار عزیزانم هستم

همیشه و همیشه مواظب  دو گل خوشبوی زندگی ام باشی

خدایا

با قلبی مالامال از مسرت

تو را سپاس میگویم و شاکرم برای تمام داشته ها و نداشته هایم

اردوانم .درسایم

خداوند همیشه نگهدارتان باشد .و یلدایتان خوش .

اس ام اس های جدید مورد خداوند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمدجواد
30 آذر 90 11:15
ایشالله خدا واست حفظشون کنه .
مخصوصا اون ملوسک خوشگلو


ممنونم عزیزم .
خاله نفس
30 آذر 90 12:38
و پاییز ثانیه ثانیه میگذرد
یادت نرود
اینجا کسی هست که به اندازه تمام برگهای رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد

یلدات مبارک درسا طلا


ممنون خاله جان
مامان نیاز
30 آذر 90 14:53
سلام عزیزم
دستنوشته های خیلی قشنگی داری ممنون که پیشمون اومدی من لینکت کردم


منم لینکتون میکنم .
مامان فاطمه
30 آذر 90 18:11
شادیتون 100 شب یلدا دلتون قد یه دریا توی این شبای سرما یادتون همیشه با ما

یلدا مبارک . . .


ممنون از شما
mamani helena
1 دی 90 0:23
و پائیزثانيه ثانيه میگذرد.یادت نرود..اينجا كسى هست كه به اندازه ی تمام برگهای رقصان پائیز برايت آرزوهای خوب دارد
يلدا مبارك


مامان عزیز . یلدای شما هم مبارک .
مامان حنا
1 دی 90 12:00
سلام مامان درسا جونم عجب دستنوشته ای دارید عالی بود شب یلداتون مبارک پیش ما هم بیاین خوشحال میشم


سلام دوست من . حتما"
محمد طاها
1 دی 90 13:17
سلام خاله ممنون که سر زدی بهمون


ممنونم عزیزم
مامان نیاز
1 دی 90 18:26
سلام
ممنون عزیزم
آخ گفتی آتیش سوزوندی تصور کن 3 تا ولوله به هم بیفتن چیکارا که نمیکنن


قربون سه تاشون برم من
مامان وندا
2 دی 90 0:04
سلام یلدا مبارک متن خیلی زیبایی بود


ممنون دوست من .
مامان رامیلا
2 دی 90 20:45
خاله جون به شما خوش گذشت .
کد 134 یادتون نره .


نه عزیزم مریض بودم . حتما" گلم .