آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

من بلدم شعر بخونم ......

1392/9/3 1:09
نویسنده : مامان בرسا
2,737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم ......totalgifs.com bebes gif gif bebes02.gif

از امروز یه موضوع دیگه میخوام به وبلاگت اضافه کنم اونم ( خوندن شعرای خوشگلی هست که با صدای شما خوشگل تر هم میشه )

خیلی خیلی به شعر خوندن علاقه داری ...... و مرتب به مامانی میگی مامان بیا شعل بخونیم ...... اینقده دوس داری که کلام از دهن مامانی خارج نشده سریع شروع میکنی به تکرار ...... تازه شم بعد خوندن شعر ...... یه کمی فکر میکنی و شروع میکنی در مورد شعره سوال کردن ..... گاهی خوبه با دوسه تا سوال قضیه تموم میشه و گاهی اینقده سوال توی سوال میپرسی که نمیدونم چطور حواستو پرت کنم که دیگه نپرسی .....

اولین شعری که برات میزارم توپولویم توپولو هستش که خیلی میخونیش

totalgifs.com barrinhas gif gif barra53.gif

خیلی از کلماتشو واضح میگی اما بعضی هاشو نه ........اونا رو برات توی پرانتز درست مینوسیم ...

توپولویم توپولو صواّتم مثِ هلو ( صورتم مثل هلو )

یه مامانیه ( مامانِ ) خوبی دا اّ م ( دارم ) میشینه توهِ خونه ( تو ی خونه )

میدوزه دواِ دواِ ( دونه دونه ) کوت و شبار منو ( کت و شلوار منو )

میپوشم ختل میشم ( خوشگل میشم ) مثِ دته گل میتم ( مثل دسته گل میشم )Smiley ok 26

totalgifs.com barrinhas gif gif barra53.gif

یه ربع بعد از شعل ببخشید شعر خوندن ....

totalgifs.com barrinhas gif gif barra53.gif

مامانی من چی بخواّم توپولویم توپولو بشم ؟؟؟؟

همه چی عزیزم هر چی مامانی بهت میده باید بخوری تا توپولو بشی ....

کوت و شبار برام میدوزی ؟؟؟؟؟؟

آره عزیزم میدم برات بدوزن ......

به کی میدی بدوزه ؟؟؟؟؟

به خیاط ..... دیدی لباس تولدتو هم دوخت ......

خباط برا من میدوزه چون توپولویم .....

آره مامان

دیده ( دیگه ) برا کی میدوزه ؟؟؟؟؟

برا ی همه ی توپولو های خوشگل

منم خوتلم ( خوشگلم )؟؟؟؟؟؟؟

آره مامان شما خوشگل خوشگلایی

مامان اننا ( النا ) هم خوتله .....؟؟؟؟؟

مامانی ( توی دلش ) چه ( چند تا نقطه چینی ) کردم گفتم شعر بخونه ها ...... درسا میای بریم تراس هوا خوبه بیرونو نگاه کنیم ؟؟؟؟؟؟totalgifs.com smile gif gif smile04.gif

توی تتاس ( تراس ) شعل بخونیم مامانی؟؟؟؟؟؟totalgifs.com smile gif gif smile153.gif

مامانیtotalgifs.com smile gif gif smile265.gif

totalgifs.com barrinhas gif gif barra24.gif

دخترک ماهم

اینم لباسی خاله برات از سفر تابستون آورده فک کنم لباس کردی باشه خیلی بهت میاد

totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

الهه مامان یسنا
3 آذر 92 4:06
اوووول
مامان בرسا
پاسخ
جونممممممی
زری
3 آذر 92 7:29
ماشالله خیلی ناز شده ببوس درسا خانم از طرف من
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم
خاله ی آریسا
3 آذر 92 8:47
عزیزم اگه الان اینجا بودی حسسسسابی میچلوندمت که انقدر شیرین زبونی
مامان בرسا
پاسخ
خاله جونی ما به جای شما این کارو میکنیم اونی روزی جند بار
مامان فتانه
3 آذر 92 9:59
ای جانم افرین به این دختری که شعر دوست داره و زود یاد میگیره
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم دوست مهربونم ممنون
مامان مرمر
3 آذر 92 11:43
آفرین درسا خانوم بلبل زبون خوب راه افتادی...الان خودم برات اسفند دود میکنم ...لباس کردی هم بهت میاد اصلا تو همه پی بهت میاد شکلات
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم ..... من که نمیتونم دود کنم ..... درسایی شدیدا" حساسیت داره ......
مامان متین و مهبد
3 آذر 92 20:09
اشالله گل ختر شرین زبونی هستیا. ای جان چه لباس ملوسی .خوشگل خاله
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم چشات خوشگل دیده
مامان یگانه
4 آذر 92 8:50
توپولوی خوشگل
مامان בرسا
پاسخ
عزیزمی ممنون
ژاله مامان آیدا
4 آذر 92 10:51
مامانی مهربون ممنون از تبریکت. درسای ما چه نازه ماشااله به شیرین زبونیت گلم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم وظیفه کاری نکردم
سیمهدی
4 آذر 92 11:04
سلام مامان درسا خانمیمیگم به جای اینکه این ترانه رو بذاری تو وبلاگت خب شعل خوندن درسا خانمی رو ضبط کن بذار تو وبلاگ ما هم گوش بدیم دیگه حسود نشو انقدرعجب پیشنهادی دادما وبلاگ مامان درسا با خواندن معروف و دوست داشتنی درساخانم تقدیم میکنددست خاله اش هم درد نکنه لباس هاش خیلی خوشگل شده
مامان בرسا
پاسخ
چه پیشنهاد خوبی راستش آقا سید اگه بتونم یه شعل بدون خنده و اذیت کردن ازش ظبط کنم حتما" میزارم وبلاگش ممنون ...... ممنون بابت مهربونی تون آقا سید
مامان گلشيد
4 آذر 92 11:06
اي جون دلم چه لباس خوشگلي داره مباركه. قربون حرف زدن بامزت بره خاله يه ماچ به خاله نميدي ؟؟؟؟؟؟
مامان בرسا
پاسخ
چرا نمیده نده به زور میگیریم مامانی .... قربونت برم بابت مهربونیت
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آذر 92 11:19
مامان בرسا
پاسخ
ممنون مامانی دوست مهربونم
مامان امیرحسین
4 آذر 92 15:56
چقدر خوشگل می خونی خاله چه لباس خوشگلی.خیلی بهت میاد
مامان בرسا
پاسخ
جشات خوشگل دیده گلم ممنون
مامی مهتا
4 آذر 92 23:19
عزیزمی درسا جون ... شیرین زبونی خانوم کوچولو...مامانی از طرف من بوسه بارونش کن این خانوم خوشگله رو
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم میبوسمش از سرف شما گلم ...... شما هو ببوس عسلک رو
مامان الناز
5 آذر 92 1:15
ماشالاه چه دختر ناز و شيرين زبوني داريد
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست تازه و جدیدم اما کاش آدرس میذاشتی دیدنتون میومدیم
مامانی فاطمه
5 آذر 92 17:10
سلام خاله ببخشید دیر جواب دادم یکم سرم شلوغ بود و اینترنتم دچار مشکل . ممنون که اومدید . چقدر درسا جون با مزه شعل میخونه منم وقتی نی نی بودم مامانم یک عالمه شعر یادم داده بود ولی حالا یادم رفته . شعر توپولو هم خیلی دوست داشتم . بازم به ما سر بزنید خوشحال میشیم .
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم شما همیشه بامزه و زیبا هستی چه شعر بخونی چه نه ..... خوش اومدی عزیزم ........ همیشه خوش باشی
مامان مهراد
5 آذر 92 17:30
وای که چقدر این درسای ناز با نمکه. اون داستان عمو محمد رو وقتی برای هر کسی تعریف می کنم کلی می خندند و تجربه که جلوی این فرشته ها کمتر حرف بزنیم و یا یواشکی
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز دلم .... راست میگی خوشجالم که گل لبخندو رو لباتون آوردم عزیزم
مامان بردیا
6 آذر 92 9:35
فداش بشم..........خیلی خوشمزه میخونه
مامان בرسا
پاسخ
زنده باشی مامانی .... ممنون دوستم
مامان آبتین
6 آذر 92 15:23
عزیزم خیلی ماه شعل می خونی راستی لباس خیلی قشنگه دست خاله درد نکنه
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم چشات خوشگل دیده
مادر منتظر
7 آذر 92 15:41
سلام مامانی گل و مهربون درسا جونم عزیزم چطورین؟ درسا خوشگله چطوره؟ حال و احوالتون خوبه؟ کم پیدایین؟ آفرین به دختر گلم که اینقدر خوشگل شعر میخونه. مامانی ممنون که شعرای خوشگل یاد میدی به درسا جون. خدا حفظش کنه برات دخملی نازنازیت رو.
مامان בرسا
پاسخ
سلام دوست عزیزم همیشگی یم ما خوبیم و جویای احوال شما و نی نی ...... ببخش عزیزم یه وقتایی اوضاع جسمانیم به هم میریزه اینطور میشه وقتی میتونم بیام سعی خودمو میکنم به همه سر بزنم ..... همیشه همه ی شما رو دوست دارم دوست خوبم
ღمامان على اكبرღ
7 آذر 92 15:44
ای قربون دختر شیرین زبونم بشم... مامانی حتما حتما لپای توپولوش رو بجام ببوس
مامان בرسا
پاسخ
چشم دوستم ممنون که اومدی دوست مهربونم
مامان دینا
7 آذر 92 18:23
آفرین به درسا گلی که اینقدر به شعر علاقه داره مامانی فکر کنم درساجون یا شاعر بشه یا تو مشاعره اول بشه .مامانی مرتب برای دخمل بااستعداد ما شعر بخونیین
مامان בرسا
پاسخ
جشم گلم تازگیها داستان گو هم شده یه داستانایی میگه نه سر داره و نه ته چشم محبورم بخونم نخونم اینقده میگه که کلا" خودم پیشقدم میشم
مامان مهرناز
8 آذر 92 0:38
عزیزم قربون شعر خوندنت
مامان בرسا
پاسخ
زنده باشی و سلامت دوست خوبم
بابای داناک
9 آذر 92 0:01
دختر نازی دارین خدا حفظش کنه مرسی که به وبلاگ دختر ما هم سر زدید میتونم تصورکنم چطوری شعر میخونه خیلی ماهه........ مواظبش باشین
مامان בرسا
پاسخ
ممنون وظیفه بود دوباره تولدش مبارک
کبری مامان آنیتا ((آنیتا عسل مامان وبابا))
9 آذر 92 1:31
وای چه بامزه شدی خیلی بهت میاد
مامان בرسا
پاسخ
ممنون مامانی چشات خوشگل دیده
مامان آروين
11 آذر 92 11:49
هزار ماشاللله خيلي به دل ميشينه خدانگهدارش باشه
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم ممنون از اومدنتون
مامان آریا
11 آذر 92 13:34
ای جانم... چه ناز میخونی خوشگل خاله قربونت برم
مامان בرسا
پاسخ
خدا نکنه مامانی زنده باشی دوستم ممنون
مامان ملینا
12 آذر 92 15:33
عزیزم چقدر شیرین و قشنگ شعر می خونی. چقدر این لباسای محلی بهت میاد عزیزم مثل ماه شدی
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم چشات قشنگ دیده دخمل بلا رو ببوس
منصوره مامان زهره
16 آذر 92 8:04
آفریت عزیزم اینقدر خوب شعر می خونی کی باشه زهره برا من شعر بخونه
مامان בرسا
پاسخ
وای مامانی بزودی اینقده برات شیرین زبونی کنه گل دخترت ممنون
مامانی غزل جون
18 آذر 92 15:56
ای جوووووووووووونم قربون شیرین زبونیات بشم خاله میبوووووووووووووووووووووووووووووسمت
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم زنده باشی
لی لی تم
18 دی 92 4:13
مرسی عزیزم اما این قالب که مشکل داره بالای پیوندهای روزانه ات لینک سایتم هست برو اونجا دوباره دانلودش کن ببین درست نمیشه؟ فعلا همه شون در دست تعمیرن
مامان בرسا
پاسخ
بازم دانلود میکنم منتظر قالبای خوشگلت هستم لی لی جون