آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

من که از گل بهترم

1393/5/18 14:27
نویسنده : مامان בرسا
2,302 بازدید
اشتراک گذاری

عشق زندگیم

آخیـــــــــــــــش یه حموم عالی ..... یه روز خوب ......

مامان جونم مامان جون نی نی رفته به حمام

زود باش بیا پیش من کارهاتو زود کن تمام 

مامان مهربونم دوستم داری می دونم

شامپو بزن به موهام می خوام تمیز بمونم 

چشام داره می سوزه آبی بریز رو گونه ام

لیفی بزن به تنم این گل خوشگل منم؟

آبی بریز روی سر صابونارو زود ببر

پاهام میاد قلقلک خسته شدم کم کمک

حوله ام رو زود بپوشم کف نمونه تو گوشم

وقتی که خشک شد تنم لباسامو می پوشم 

مامان جون عزیزم ببین چقدر تمیزم

نی نی ناز وتپل خوشگل و ریزه میزه ام

angels (70).gif

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مهرناز
18 مرداد 93 16:11
عافیت باشه عزیز دلم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم ممنون
مریم مامان دونه برفی
19 مرداد 93 9:19
چه شعر خوشملی بود درسا جونی ...به من هم یاد میدییییییییی ؟ آخه من خیلی شعر دوست دالم.
مامان בرسا
پاسخ
گل من خودت که شاعری عزیزم ما باید بیام از شما یاد بگیریم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
19 مرداد 93 12:22
سلاممممممممممممم عزیزم سلام مهربون با محبت عزیزم ممنونم اینمدت تنهام نذاشتید وبا نظرات قشنگ وزیباتون بهم روحیه میدادید عزیزم مرسی از محبتت وای درسای خوشگلم میبوسمت محکم دوست دارم یه روزی از نزدیکببینمت ومحکمتو بغلم بگیرمت مامانی مهربون باز هم متشکرم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم مهربون شمایید عزیز من ......قربونت برم وظیفه بود شماها مثل خواهرای منید وقتی غمگینید منم ناراحتم و با خوشحالی تون از شما خوشحالتر ..... انشاالله ما هم دوست داریم
سیدمهدی
20 مرداد 93 2:13
سلام مامان درسا خوبی؟ به شعرت خیلی خندیدم مخصوصا به قصمت مامان جون عزیزم ببین خیلی تمیزم چند روز بود حمام نرفته بودم آریشگاه نرفته بودم وقتش رو نداشتم آخرش زهرا و مامانش از خونه انداختن بیرون رفتم آریشگاه و حمام برگشتنی زهرا همین شعر رو برام خوند خیلی باحال بود .درست بعد از یه روز همین شعر هم تو وبلاگ شما دیدم صبح حتما به خانمم نشونش میدم درسا رو ببوس . بهش بگو خواهشا روز بهداشتت رو با من هماهنگ نکن بذار سوژه نشیم بخدا
مامان בرسا
پاسخ
چه جالب !!!!! چشم آقا سید دیگه ازتون اچازه میگیریم
مامان امیرمحمد
20 مرداد 93 12:17
عافیت باشه عزیزم ... به قول امیرمحمد انشاء الله حموم زیارت بری ....
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم عزیزم مثل بزرگا مصحبته
بانو
20 مرداد 93 15:23
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان بردیا اریایی
21 مرداد 93 8:22
همیشه گل باشی خانم خانما با ما قهری به ما سر نمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان בرسا
پاسخ
ببخش عزیز مدتی نبودم اومدم خدمتت
مامان جونی
21 مرداد 93 12:58
ماشاله به این فرشته کوچولوی نازم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم ممنون عزیز دل
سیدمهدی
24 مرداد 93 14:37
سلام .مامان درسای عزیز تو رو خدا آدرست رو بده من و خانمم بیایم خونه ات رو جارو کنیم حیاط خونه رو تمییز کنیم غذا رو هم بار بذاریم درسا خوشگلت هم تمیز و ملوسش کنیم فقط شما یه کم سرتون خلوت بشه که زود زود بهمون سر بزنی شیطونه میگه پاشید برید یه ماه خونه مامان درسا بمونیداااا
مامان בرسا
پاسخ
آقا سید واقعا" اینقده دیر به دیر میام .... خدایا تشریف بیارین .... ولی بخدا خیلی دیگه سخت میشه اومد .... وقتی میام میگه مامان بذار یادت بدم شما بلد نیستی بعد دیگه نمیذاره کاری کنم میترسم وبلاگو اشتباها" حذف کنه صحفه رو میبندم
فایضه مامانِ عسل
25 مرداد 93 16:24
سلام خانومی خوبین ؟؟؟ دختری خوبه ؟...... ممنونم دستت درد نکنه از یکی از قالب هاش استفاده کردم .... بازم ممنونم ....دختر نازتو از طرفم ببوس
مامان בرسا
پاسخ
عزیزمی خداروشکر مامان قابضه خوشحالم عزیزم ...
مامان مینا
27 مرداد 93 21:07
عافیت باشه عزیز دلم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون خاله مینا گلی
مامان بردیا اریایی
28 مرداد 93 17:35
ای جونم خاله بیا از خودت زودی عکس بذار به ما هم سر بزن با مرام
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم چشم عکسم میزاریم ..... اومدم پیشت
الهه
29 مرداد 93 20:29
ای جونم دلم تنگ شده بود برات درسا جونی ... این عکست کلی حس خوب داد بهم
مامان בرسا
پاسخ
ای جون من خداروشکر که باعث خوب حسی تون شد عزیز دل ما هم تنگ شده بود عزیزم
مامانی ویانا
29 مرداد 93 23:30
ماشالله درسا جون اینقدر بزرگ شدی که شعر میخونی دوست داریم
مامان בرسا
پاسخ
بعلـــــــــه نمیدونی چه شعرا که نمیخونه