آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دنیای من

1392/6/3 1:22
نویسنده : مامان בرسا
1,293 بازدید
اشتراک گذاری


 در این دنیا

که هر چه کوه ها به هم نزدیک میشوند ....آدم ها از هم دور 

و

با اینکه کلاغه با تلاش بسیار به خانه اش میرسد دیگر قصه ها به سر نمیرسند


من توانستم شما را داشته باشم

چون

آهنگ خواستن سر داده بودم

دو سالگی

 

116.gifروز دیگه تا دو سالگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه مامان یسنا
3 شهریور 92 1:12
پییش پیش تولدت مبارک درسا جونم


قربونت برم ممنون دوست من
ماندانا
3 شهریور 92 8:41
سلام به درساي عزيزم و ماماني گلش پيشاپيش دو سالگيت مبارك باشه عزيزم ايشالا هميشه همين جوري دل مامان و بابات شاد باشه و هر سال جشن تولدتو با شادي بگيرن وزير سايه خدا و پدر ومادرت تنت سالم باشه


ماندانای عزیزم خوشحالم که دوباره اومدی دلم واست یه ریزه شده بود وکلی نگرانت بودم خیلی وقته نبودی ...... خوشحالم خوبی .....من ودرسا خیلی دوست دارم عزیزم
مامی مهتا
3 شهریور 92 11:42
دختر از گل بهتر پیشاپیش تولدت مبارک عزییییزم .....مامانی درسا فکر کنم حسااابی در تدارک تولد باشی ... خسته نباشی خانوم


نه گلم ...... موکول شده به 5 مهر هم محتمغ ساختیمون سوت و کوره هم خواهر و خواهر شوهرام نیستن ...... فقط ما سه تا هستیم .....
مامان نوژا جونی
3 شهریور 92 12:28
عزیزم به جشن تولد دختری دعوت شدید به وبلاگم سر بزنید


جشم عزیزم اومدم اونم با افتخار
مامانی
3 شهریور 92 12:30
تولد ... تولد ... تولدت مبارک خانم خانما
امیدوارم زیر سایه مامان و بابا همیشه سالم و شاد باشی
مامانی شما هم خسته نباشید.


ممنون مامانی برای عسلی شما هم همین آروزهای قشنگو آرزو دارم
مادر منتظر
3 شهریور 92 12:37
سلام درسا خانوم خوشگل و مامانی مهربونش
دیگه چیزی به تولدد دو سالگیتتتتتتتت نمونده ها
از اینکه به وبلاگ ما سر زدید و نظر گذاشتید و از اینکه لینک کردین ممنون .خیلی خوشحال شدم . بازم منتظر حضورتان هستم .
تولد درسا خانووووووووووم پیشاپیش مبارک


عزیزم بابت وجود پر مهرت ممنون .... انشاالله بسلامتی بزودی نی نی به سلامت میاد بغلت گلم
مامان احسان
3 شهریور 92 14:48
سلام خانوم خوشگله پیشاپیش تولدت مبارک قربون اون چشمات عسل طلا


-- قربونت برم ممنون دوستم
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
3 شهریور 92 18:05
سلام درسا کوچولوی عزیز
آسمانت بی غبار
سهم چشمانت بهار
قلبت از غصه به دور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند
پیشاپیش تولدت مبارک



ممنون چه متن زیبایی .....
شاهپرک
3 شهریور 92 19:59
سلام عزیزم.تولد درسا گلی مبارک.الهی 120 ساله بشی عزیزم.هر چی آرزوی خوب مال تو دختر گل که با وردت رنگ تازه ای به زندگی مامان وبابای مهربونت دادی عزیزم.به افتخار تولد درسا گلی همه با هم دست وجیغ وهوراااا
رمز برات خصوصی گذاشتم عزیزم.


ممنون عزیزم هم بابت رمز و هم برای تمام آرزو های قشنگت ....فدای مهربونیت
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
4 شهریور 92 2:55
عزیزم تولودت پیشا پیش مبارک

ممنونم که بهم سر زدی و بابت تبریک هم خیلی ممنونم دوست خوبم


مرسی زهرا جان ....... بابت تبریک پسری وظیفه بود عزیزم
مامان حنانه زهرا
5 شهریور 92 14:34
پیشا پیش تولدت مبارک عزیزم

-- ممنون مامانی
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 شهریور 92 5:25
سلام عزیزم ممنونم که بهم سر زدی و ممنونم بابت تبریک
درست گفتی گلم این همه عشق و صفا فقط بین ایرانی هاا پیدا میشه


-- قربونت برم ایلیا جونو ببوس بازم تولدش مبارک