آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

درتا شَبار پوتیده !!!!!!!!

1392/4/24 13:58
نویسنده : مامان בرسا
2,016 بازدید
اشتراک گذاری

hello Smiley No 190522

مکان : اُپن آشپزخونه

زمان : هنگام افطار

مامان و بابا در حال افطار کردن ...... درسا خانم هم  در حال افطار دادن به نی نی های روزه دارشون !!!!!!

مامان و بابا همین طور که دارن افطار میکنن ....... از این طرف و اون طرف هم صبحت میکنن ..... یکدفعه درسا خانوم بلند میشن و برای آوردن بقیه نی نی های روزه دار راه اتاقشونو پیش میگیرن ......

 

چــــــــــــنــــــــد لــــــــحظـــــه بعـــــــــد

 

درسا از اتاقشون با خوشحالی  و خندان در حالی که چیزی زمزمه میکنن به طرفمون میان

مامان و بابا  برمیگردن تا ببینن چه چیزی باعث این همه خوشحالی شده که دیدن درسا لباساشو عوض کرده ..... اونم به تنهایی ...... مامان با خوشحالی میگه : درسا چکار کردی مامان ؟؟

درسا هم بخاطر این موفقیت با خوشحالی میگه :

ماتاالله ماتاالله

درتا شَبار پوتیده

ترجمه :

ماشاالله ماشاالله

درسا شلوار پوشیده

الهی من فدات ..... خودتم میدونی ماشاالله داری

(دیگه خودتون حدس بزنید من و بابا اردوان جکار کردیم .....)

درسا

درسا با چادر در چادر

درسا

روایتی از مامانش

توسط نیی جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

سیدمهدی
23 تیر 92 6:43
سلام کشتید ما رو با این رای گیری بخدا


وای آقا سید ...... بگید انشاالله برنده شن .....
پدر دو قلوها
23 تیر 92 7:16
با سلام

از همه دوستان و آشنایان عزیز خواهشمندم به آدرس زیر رفته و در رای گیری آتلیه سها شرکت کرده و به دوقلوهای عزیزم کیمیا وکیانا ناظم عزیز رای دهید. مهلت تا ٩ مرداد ماه میباشد

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

پیشاپیش از مشارکت شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم



باشه چشم میام ورای میدم بابای مهربون
مامان نوژا جونی
23 تیر 92 10:21
ای جانم آفرین هزارماشاله دخترمون چقدر بزرگ شده ومستقل


قربونت برم عزیزم ممنون
مامی امیرین
23 تیر 92 11:00
ماشالا ماشال..واقعا هم ماشالا داره دختر زرنگمون.


ای جونم ممنون
مامان پریسا
23 تیر 92 11:30
ماشالله ماشالله


قربونت برم دوست من ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 تیر 92 11:47
الاهی من فدای این دختر باهوش و زرنگ بشمچ][قل


ممنون عزیزم
عاشق باران
23 تیر 92 13:04
ای جان درسا کوچولوی نازنازی
ماشالله ماشالله


قربونت برم ممنو جونت سلامت مامانی
زهرا(✿◠‿◠)
23 تیر 92 18:04
ای جونمممممم...
خوشگل منم که شرکت کرده....
ان شاللا که رای بیاره...


بعله اما زیاد رای نداره .....
مامان سانلی
23 تیر 92 18:12
الاهی خاله فدات بشه عزیز دلم

دلم ضعف رفت...پیشم بودی به قول سانی یه بغل لهی میکردمت

الان مامان بابا چطورن؟ رفتن فضااااا فکر کنم




خدانکنه عزیزم عزیزم ما الان فرود داشتیم ..... فعلا" که خوبیم تا بعد خدا داند
مامان نوژا
24 تیر 92 8:37
آخی نازی .چقدر آدم از کم کم استقلال پیدا کردنشون شاد میشه


راست میگی مامانی لذتی بهتر از این نیست
مامان ستایش و ساجده
24 تیر 92 14:54
سلام
وای خداااااااااا ماشاالله خدا حفظش کنه
از شما هم ممنونم مامانی مهربون چشم قول میدم تو اولین فرصت حتما عکساشو میزارم


ممنون عزیزم مرتب هم سر میزنم منتظر عکسا هستم دوست من
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
24 تیر 92 17:45
سلام خوشگل خاله باریکلا به شما دیگه برای خودت خانوم شدی گل خاله


ممنون عزیز دلم
مامان متین و مهبد
24 تیر 92 18:29
واااااااای ماشالله داری خانم گل. اونم هزارتا.


قربونت برم ماشاالله به متین و مهبد عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 9:54
ممنون عزيز دلم..شما به ما لطف دارين..


قربونت برم عزیزم
مامان سيد محمد سپهر
25 تیر 92 9:55
محمد سپهر در تيتراژ شبكه آموزش !
از دست نديد حتما تيتراژ برنامه "بازباران"را از شبكه آموزش ببينيد ......"


باشه عزیزم ولی میام ببینم چه ساعتی هست
خاله ی آریسا
25 تیر 92 16:35
ماتاالله ماتالله به درسا جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییی میبوسمت عزیزم


ای جونم خاله مهربون
صوفیا مامان سامیار
25 تیر 92 16:47
ماششششششالله به این دختر باهوشخیلی شیرینه این درسا جون .


قربونت برم عزیزم سامیار شما هم شیرین و عزیزه
مامان ملینا
25 تیر 92 17:38
فدای تو بشم درساجون که اینقدر ناز و مهربونی.ماشالا دیگه برا خودش خانمی شده که لباساشو عوض میکنه.نازززززز من


قربونت برم زنده باشی عزیزم ..... بعله اون خانوم شده ما هم دیگه پیرزن
خاله جونی
26 تیر 92 6:44
آفرین به درسا جونی هزا هزار ماشاالله
عزیزم خیلی لطف کردی ممنون از رای تون ایشالا درسا جونی و آرینا جون هم برنده بشن و ما هم تبلیغ میکنیم و هم رای میدیم به این دوتا شکموی ناز نازی



عزیزمی ممنون عزیزم کاری نکردم به نظر من همشون برنده هستن ...... من فدای همشون
خاله جونی
26 تیر 92 6:44
خصوصی


ممنون عزیزم دیدم
مامان امين رضا
26 تیر 92 9:49
سلام

واقعا" ماشااله هم داري دخترناز وشيطونخدابراتون حفظش كنه عزيزم.

نماز وروزه هاتونم قبول


قربونت برم دوست خوبم خدا خافظ امین رضای عزیز باشه
مامان فافا
26 تیر 92 15:32
واقعا که ماشاالله داری عزیزم.افرین گلم
من چند روز پیش به فاطمه گفتم شلوارتو خودت بپوش.دو تا پاشو کرد تو یه ور شلوار و بلند شد که راه بره دید نمیتونه.خودش زد زیر خنده میدونست که کارش خنده دار بوده


ممنون عزیزم ...... الهی من فدای فاطمه گلی مامانش دختری ما هم همینطور میپوشه اونروز خودش متوجه شده بود برای اولین بار درسا پوشیده کلی روق کرده بود
مامی مهتا
28 تیر 92 12:42
عزیزم ..چقدر اون عکست که با چادر توچادر انداختی ناز شده ..ماشالله


قربونت برم ممنون عزیزم
معصومه زن عموی بردیا
31 تیر 92 12:58
آفرین اجابت دعا گل بخدا درسا جون خاله رو دعا کن

بابت رای سپاسگزارم


قربونت برم اگه قابل باشیم جشم
حدیث مامان پرهام
3 مرداد 92 13:23
دوست مهربونم یک دنیا ممنون بابت دلگرمیهات....اگه مزاحمت نیستم بازم خصوصی مژگان جان


قربونت برم عزیزم دیدم حدیثه عزیز میام دیدنت
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 92 22:29
ای جانم چه خوشگل شدی درسا گلی ماتالله
خدا حفظت کنه عزیزم


ممنون مینا جون ......
مامان دینا جون
7 مرداد 92 1:47
میخوام بگم عاشقتم درسای باهوش وخوشگل
ماتاالله


عزیزمی ماهم عاشقتونیم عزیزم
مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 92 10:30

ماتالا ماتالا چه دخمل شیرین زبونی داری بخدا .خدا حفظ شکنه .
با پست 18 مهگی آپم بفرمایید.


ممنون عزیزم ... چشم اومدم