آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

بابای من !!!!!!!!

1392/4/13 2:43
نویسنده : مامان בرسا
2,519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل زیبای من .....blinkies dollz vide dollz vide blinkies 24 gif

بی مقدمه بذار برات یکی از خاطرات بامزه این روزا رو تعریف کنم ....... آخه این روزا همش خاطره س ..... اینقده شیرین شدی ...... مثل قند و نبات .....

جمعه بابا بر خلاف هر جمعه دیگه خونه نبود صبج زود برای کاری رفت بیرون و تا عصر هم نیومد..... عصر اومد و شما و بابا مثل همیشه مثل دو تا بابا و دخملی عاشق ...... با هم بودین و بازی و بازی و بازی ...... بابا از سر راهش  یه عالمه میوه های خوشمزه آورد و منم مشغول شستن میوه ها ..... ( برای اولین بار بود که میدیدی بابا میوه خریده و منم شستم ) آخه معمولا" بابا زمانی میوه میخرید که شما خواب بودی ...... خلاصه دم غروب خاله افسانه ..... عرفان و علی سینا اومدن خونمون ...... بعد از خوردن شربت ...... میوه هایی که بابا آورده بود و از یخچال در آوردم و گذاشتم جلوی خاله اینا ....... یه کمی که گذشت ..... دیدم یواشکی میری و چند میوه از ظرف برمیداری و همون طور آروم میذاری توی ظرف جلوی بابا ..... چند بار این کارو کردی  ...... کم کم دیگه داشت ظرف میوه خالی میشد و بشقاب جلوی بابا پر از میوه ......همه ی ما متوجه شده بودیم و خنده مون گرفته بود ولی به روی خودمون نمی آوردیم ..... بالاخره من یواش طوری که مثلا" کسی نمی شنو ه ...... بهت گفتم درسایی مامان چرا این کارو میکنی ظرف میوه رو خالی کردی مهمونا چی بخورن ؟؟؟؟؟؟؟؟

با حالتی حق به جانب نگام کردی و گفتی ؟؟؟؟ مامام مژی ..... میوه بابا مه ...... بابام خریده ...... بابام نداره ........بابام نازه ..... و بعد با حالتی عشو وار رفتی بغل بابات .....

 یعنی درسایی آخرشی ها ..... چون بابا خریده همش مال اونه ......  قربونت برم که اینقده عاشق باباتی ..... میبوسمت عزیزم .......انشاالله خداوند شما رو برای بابات و باباتو برای شما و هردوتاتون برای من به سلامت نگه داره ......


عزیزمی

درسا و سپهر روز تولد سپهری دوست جونی درسا



به روایت مامانی

توسط نیی جون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

عاطفه مامی الای
12 تیر 92 5:39
قربون اون نگاه نازت .درسا جون میبوسمتون


زنده باشی عزیزم ممنون
مامان یاسمن و محمد پارسا
12 تیر 92 10:27
الاهی من فدات بشم فدای عشوه ونازت عزیزم وای خدا مامانی عوض من یه بوس محکم از صورت ماهش[مچ]

ممنون

مامان ندا
12 تیر 92 13:22
ماشالله به این همه دوست منم به جمعتون می پذیری خوشحال میشم


عزیزم شما که آدرس نذاشتی ..... اومدی آدرستو بذار تا لینکت کنم ...... خوشحال میشم عزیزم
مامان آرشيدا قند عسل
12 تیر 92 13:24
خييييلي بلايييييي هان اينجوري باباييت دلش نمياد بره سركار!!!


ای وای راست میگی بخدا همین روزاس اخراج بشه
مامان ملينا
12 تیر 92 13:42
جيگري تو دختر با محبت


قربونت برم ممنون عزیزم
مامان علی اکبر
12 تیر 92 15:24
سلام خوبین عزیزم
من به درسا گلی رای دادم


مرسی آبجی کوچیکه
نجمه
12 تیر 92 16:53
عزیزم سلام
در وبلاگ http://meysamak.blogsky.com/ مسابقه خنده کوشولها برگزار شده لطفن به گروه 2 عکس 1011 رای بدید ما هم به دختر شما ممنونم


جشم دوست من
مامان نیاز
12 تیر 92 17:42
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا


ندیدم عزیزم شاید من اشتباه میکنم
مامان محمدرهام جون
13 تیر 92 1:17
بهت رای دادم عروسککککککککککک خوشمزه


مرسی گلم محبت کردی عزیزم
مامان بهار
13 تیر 92 2:04
ممنونم عزیزم
من هم اگه کسی از اطرافیان هنوز رای نداده بود میگم کد درسا جونم بزنن



قربونت برم عزیزم
♥متین من♥
13 تیر 92 2:31
مرسی مامانی درسا جون که به متین من رای دادی یه دنیا بوسه برای شما ودرسا جون چه جالب درسا هم شرکت کرده منم سعی میکنم اولین گوشی که دم دستم اومد به درسا رای بدم تا جبران کرده باشم بازم ممنونم در ضمن چه خوبه که دوست بامعرفتی مثل شما پیدا میکنم باوجود اینکه دخترتون شرکت کرده به پسر منم رای دادین شما رو به لیست دوستام اضافه کردم لینک تون کردم خیلی خوشبختم


قربونت برم پسر شما زیباست و ببخش که بیشتر یه رای نتونستم بدم ...... امیدوارم برنده شه ..... دوستتون داریم هم من و هم درسا
مامان متین و مهبد
13 تیر 92 8:42
ای جانم از این همه عشق .ماشالله. ایشالله همیشه شاد و خوش باشید.بوس برای درسای پر عشق.
بوس برا مامان مهربون
بوس برای نیی جون


ممنون مینا جونم عزیزم همیشه شما هم خوش باشید
الهام مامان تيانا
13 تیر 92 9:18
سلام عزيزم ماشالله چه بزرگ شدي و چه بلايي شدي
ميبوسمت


قربونت برم تیانا گلی شما هم هزار ماشاالله مثل ماه میمونه
نجمه
13 تیر 92 10:33
سلام
منم به دختر شما رای دادم براتون آرزوی موفقیت دارم.خوشحال میشم بازم به ما سر بزنید


ممنون عزیزم کاری نکردم ..... بابت رای هم ممنون
الی
13 تیر 92 10:43
http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=492917 http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=492863
ستاره زمینی
13 تیر 92 11:19


درسا جونم عاشقتیم


ما هم عاشقانه شما رو دوست داریم
ستاره زمینی
13 تیر 92 11:20



ممنون عزیزم
ستاره زمینی
13 تیر 92 11:20
[قل

ب]
عزیزم بوس بوس


ممنون دوست مهربونم ما هم شما رو خیلی دوست داریم
مامان ستایش و ساجده
13 تیر 92 16:26
ای جونم عزیزم الهی همیشه بهت خوش بگذره
راستی مرسی که به ما هم سر زدی



قربونت برم وظیفه بود گلم مگه ما دو تا فرشته یکجا توی نی نی وبلاگ چند تا داریم ؟؟؟؟
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
13 تیر 92 17:52
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


بیامممممممدم
توسن
14 تیر 92 6:02
یه سلام سبز....
به درسا ...یک دختر ضربدر شانه های شاد و کودکانه ای که "دوست داشتنی" شدنش را در اعماق قلبم دیکته ای اشنا می کند....
و یک سلام به شما بانو ...یک سلام به رنگ مهر... به رنگ خودتان وقتی که در چشمهای کودکتان خیره می شوید .....
در سپاسهایم بخاطر مهربانی و دوباره ی حضورتان ، خیال شما را به تجسم لبخندی دعوت می کنم که از خواندن دیدگاه چون همیشه پر مهر تان میهمان چهره ام گردیده و همراهی ام می کند تا برای سلام کردن ّبه خورشید و آغاز روز جمعه 14 تیرماه 1392 برویم...
با همان لبخند آرزوی همیشه های شاد برای شما را به تمام آن سلامها سنجاق کرده ام تا کج و معوج حرفهای دیگرم در پناه و حرمت سلامتان از بازار کسادشان عبور کنند....



هیچی نمیتونم بگم جز اینکه داداش مهربونم مثل همیشه اینقده زیبا نوشتی فقط میتونم بگم ممنونم
مامان ریحانه
15 تیر 92 0:57
رای ما فقط درسا جون. ماشالا به این دختر شیرین زبون


ممنون عزیزم
دایی علی
15 تیر 92 1:15
ماشینتون خیلی نازهن


دایی علی فقط ماشین شون !!!!!!! پس سپهری و درسا ؟؟؟؟؟
خاله ی آریسا
15 تیر 92 9:30
ای دختر شیطون مامانی هیچ کاری نمیشه کرد ، دخترا بابایین و خودشونو واسه باباهاشون لوس میکنن خب نازمون خریدار داره دیگه ، درسا هم اینو فهمیده


بعله میدونم و چقده هم نازشون خریدار داره ....... الهی همیشه دخملی های بابایی باشین و شاد و سلامت
سهیلا مامان درسا جون
15 تیر 92 9:57
عاشقانه های پدر و دختر مستدام
اینجوری پیش بره
دیگه داره هوو دار میشی کم کم

ما هم یکی داریم تو خونه


کجای کاری عزیزم هوودار شدم ........ الهی هر دوتاشون سلامت باشن
آتيلا جون و مامان شيما
15 تیر 92 11:39
سلام ماماني...
آخي نازي چ دخمل بابايي اي...
حتما آقاي پدر كلي حال كرده با درسايي خانوم ك اينقدر دوسش داره...
ايشاا... هميشه جمعتون برقرار و خوشبختي زير سقفتون جاري...
از روي ماه خوشجيل خانوم بووووووووس...


ممنون عزیزم بابت دعا های زیبات ممنون .... شما هم همیشه سلامت باشین
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 تیر 92 12:35
دوست گلم ما برگشتیم
سلام و صد تا سلام
دلم براتون تنگ شده بود.
1. توی یک پست دلیل غیبت 4 ماهه را خواهم نوشت.
2. تک تک پست هایی را که نخوندم را حتما مطالعه می کنم.
3. خودم هم حداقل 10 تا پست دارم که همه آماده است و فقط باید آنها را آپلود کنم پس به ما هم سر بزنید.
4. الان دخترم با کد 463 در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم به دخترم رای بدهید کافی کد 463 را به شماره 20008080200 اس ام اس کنید.


دوستون دارم زیاد زیاد زیاد
منتظر دیدار شما در وبلاگمون هستیم.



هورا اومدم
سحر
15 تیر 92 15:56
سلام مژگان جون . درسا خوبه ؟ چشم رای ما فقط و فقط درسا جونه


ممنون سحری یاسی گلم چطوره ؟ ممنون عزیزم
خاله ی آریسا
16 تیر 92 16:32
ایشالله همیشه شاد و سلامت باشید درسا جونم بووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون عزیزم
نجمه
18 تیر 92 12:52
سلام
ممنون ما هم شما را لینک کردم و از آشنایی باهاتونم حسابی خوشحالیم


عزیزمی ممنون دوست تازه و مهربونم
زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:08
قربون دخمل مهربونمون بشم.خوب میواه ها رو باباش خریده دیگه.اصلا چه معنی داره دیگران بخورن؟؟


بعله این دختره اینجا حسابی طرفدار داره
هلن مامان سوشیانت
21 تیر 92 4:47
از طرف من ببوسش این خاطرتونو خوندم دلم براش ضعف رفت
به ما هم سر بزنید


قربونت برم اومدم پیشتون عزیزم
مامان نوژا
22 تیر 92 10:41
همه دختر ها خودشونو لوس میکنن


الهی قربون همشون چقده هم که خوشگل خودشونو لوس میکنن مامانی