آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

گذر ایام

1392/3/4 3:37
نویسنده : مامان בرسا
2,678 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه

روز مادر رو اگر چه خیلی دیر اما به تمام دوستان گلم مامانای مهربون تبریک میگم انشاالله سالیان سال سایه تون روی سر زندگی هاتون باشه .......

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

و بعد روز معلم رو به تمام معلم های زحمتکش مخصوصا" معلمین نی نی وبلاگی تبریک میگم .....

و بعدش

روز پدرو که بتمام پدران ایران زمین همه ی پدرای مهربون بابایی خودم بابایی اردوان .... اردوان عزیزم ..... تمام همسران شما دوستان خوبم و بابای دوقلوها ...... آقاسید گرامی ...... و توسن عزیز تبریک میگم ...... امیدوارم همیشه سلامت و خوش باشین ......

yasgroup.ir rooze pedar 1 عکس متحرک تبریک روز پدر

و تو این مدت اگر چه نبودیم اما افتخار داشتم که حداقل هر شب یه سر کوچولو بزنم و تولدای نی نی های عزیزمو تبریک بگم خیلی از دوستانمون تولدشون بود و الان اسم بیارم میترسم فراموش کرده باشم ...... پس فقط از صمیم قلبم به تمامی شما تبریک میگم انشاالله که دستان مهربون خداوند به سلامت نگه دارتون باشه .......

Happybirthday

سلام به دختر همچون گلم

و سلام به دوستان همیشه مهربونم

چطورید حالو احوالتون خوبه که انشاالله .......

دختری فک نکنی یادم رفته ها........ میدونم عزیزم بیست ماهگیتو تبریک نگفتم ........ نه یادم نرفته عزیزدل مگه میشه اینقده بیست باشی ولی از یادم بری ......... 20 ماهگیت مبارک بیست بیست بیست مامان ..... دیگه چیزی هم به 21 یکماهگیت نمونده ......الهی بگردم که داری 2 ساله میشی ..... من فدات دربست تا هر جا خواستی ......

جونمی

بیش از یکماهه که نتونستم برات بنویسم خودت بهتر میدونی ....... خیلی وروجک شدی در حد تیم ملی ...... وقت کم میارم هزارماشاالله 24 ساعته میدوم و نمیشه کلا" رسیدن به خودمو بوسیدم و گذاشتم کنار ...... آخه خانمی شما الان مهمتری ..... ساعت خوابت هم که بعله ...... حسابی بهم ریخته ...... صبح ها ساعت 11 تا 11.30 بیدار میشی ....ظهرها ساعت 3 تا 4 میخوابی ...... شبا هم که گاهی تا 2 شب بیداری ...... خوب من کی وقت کنم به وبت برسم ها پس فعلا" یه تصمیمی گرفتم البته بطور موقت تا اوضاع کمی روبراه بشه گلم ..... آخه اول باید مامان خوبی باشم ...... با خاله نیی ( نرگس ) که عمرا" شما صداش کنی خاله و فقط نیی صداش میکنی اونم نه یه بار ....... هر بار که میخوای صداش کنی سه بار میگی نیی نیی نیی البته سومی کمی بلندترو کشدار تر ...... تصمیم گرفتیم که فعلا" وبتو خاله شاید هم شیوا گلی عزیزم آپ کنن به این صورت که در ماه من براشون بنوسیم واونا طی سه تا چهار پست توی وبت قرار بدن ........ منم هر وقت که بشه بیام هم دوستانمونو ببینم و هم نظرات رو تایید کنم اینطور شاید بهتر باشه ....... تا ببینیم در آینده چطور بشه ........و شما دوستان گلم همین طور که گفتم هم به دیدنتون میام و هم نظرات رو خودم تایید میکنم و فقط ارسال پستا با نیی جونمه .......راستی این نیی خاله رو هم شما شاید خیلیاتون بشناسین مامان شیوا گلی هست که باهم وب گذری در آسمان کودکی و شیوا در دنیای شکلک ها رو اداره میکنن .....ضمنا" چون ماخیلی خونه یکی هستیم خیلی به مدیریت وبلاگ های همدیگه سرک میکشیم و میتونم با اطمینان بهتون بگم نیی همه ی شما رو بخوبی میشناسه ...... پس راحت باشین ....... از خودمونه ........

پس این آخرین پست منه ..... البته تا اطلاع ثانوی ....... انشاالله بتونم بزودی خودم دوباره بنوسیم عزیزم ......اما میدونم نیی جونم هم کم نمیذاره ..... مطمئنم ......دوستان بخدا میسپرمتون .......البته همانطور که گفتم میام پیشتون و نظرات هم خودم تایید میکنم ........ وای اشکام اومد ..... چه سخته حالا انگاری میخوام برم سفر قندهار ...... خیلی خیلی خیلی عاشقتونم ......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان نوژا
4 خرداد 92 7:40
آخییییی مامانی گریه نکنزود به زود بیا بهمون سر بزن .دلمون واستون تنگ میشه


چشم عزیزم مگه میشه این همه دوست خوب داشت و سر نزد ....
مامان آرین
4 خرداد 92 10:11
سلام مامان درسا ودرسا جونی.20ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو.دلم واستون تنگ شده بود حسابی.
راستی در پست قبلی براتون 2بار نطر گذاشتم نمیدونم چی شدن
منم روز مادر وپدر رو به مامان وبابای مهربون درسا جون تبریک میگم.


عزیزم ممنون دوست خوبم ...... راست میگی اما محبورم به خاطر تعداد زیاد کامنت ها همینطوری تایید کنم وووولی خیلی دوستتون دارم و ازتون ممنونم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
4 خرداد 92 11:06
عزیزم خوشحال شدم که اومدید و سالم وسلامت هستید افرین به این مامانی مهربون درسای خوشگلم قدر مامانی مهربون را بدون دوستتون دارم زیاد


قربونت برم عزیزم مهربونم ..... ممنون که این همه بامحبتی
مامان متین
4 خرداد 92 11:08
سلام خانمی. ماشالله درسا جون چه بزرگ شده. حیف که خودتون نمیتونید بیاید دلمون براتون تنگ میشه. ولی خوب میام و سرمیزنم.ان شالله روزای خوبی رو کنار خانم گلت داشته باشی .


ممنون عزیزم اصلش دیدن روی گل نی نی هاست که خودم میام زحمت نوشتنو فقط خواهری میکشه تا ببینیم در آینده چی میشه عزیز دل
عمه ی آتنا
4 خرداد 92 11:23
فقط مارم از خودتون بی خبر نذاریییییییییین


چشم گلم حتما"
مامان محمدرهام جون
4 خرداد 92 12:33
ای واااااااااااااااای دلم گرفت مامانی ان شالله وب درسایی برقرار وشادی وسلامتبتون پایدار باشه ومارو از یاد نبرید ما که عاشقتوووووووووووونیم


ممنون از این همه مهربونی دوست من میام پیشتون من که نمیتونم بدون شما روزمو سر کنم میتونم ؟؟؟؟؟؟
مامان یاسمین زهرا(خاله ندا)
4 خرداد 92 13:31
دلمون براتون تنگ میشه زودتر بیاید.ببوسید هلو خانوم رو فدای لپای گل انداختش


عزیزمی خواهرم فک کنم بهتر از خودم این وبلاگو بچرخونه ..... اما توی بخش نظرات میام پیشتون
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 15:14
20 ماهگی درسا جون مبارک... انشاالله همیشه شاد باشی گلم


ممنون عزیزم بابت تموم مهربونیت
مامان ملینا
4 خرداد 92 18:43
به به خدا رو شکر که اومدی.دلمون تنگیده بود. هر جا هستی سلامت و تندرست باشی. درسا جونو ببوس


ممنون عزیز دل شما هم همیشه خوش باشین
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:22
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


زیبا بود ممنون
خاله ی آریسا
5 خرداد 92 8:22
مرسی که به وب آریسای ما سر زدین خوشحال میشم بازهم نظراتتونو ببینم عزیزم .
هزار ماشالله چه دختر ناز نازی دارید خدا حفظش کنه . بووووووووووووووووووووووس


ممنم خوشحالم از آشناییتون ..... شما لینک شدین
ماندانا
5 خرداد 92 9:40
سلام دوست گلم خدارو شكر كه خوب هستيد ايشالا هميشه مشغله تون از اين نوع باشه وبه سلامتي به درسا جون ما برسيد


ممنون ماندانای همیشه مهربونم ...... دوستت دارم
معصومه
5 خرداد 92 15:38
تو این حوالی یه مامان بابایی هستن که منتظرن تا نی نی شون زمینی شه براشون دعا کنید


انشاالله که بزودی فرشته زندگیتون زمینی میشه ....الهی آمین
مامان ضحی
5 خرداد 92 23:38
سلام خانومی خوشحلم که اومدی حالا یه وقتایی خودتم بنویس ما دلمون تنگ نشه


عزیزم ممنون چشم شاید بزودی بیام .........
مامان زهرا
6 خرداد 92 3:59
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم


جشم عزیزم اومدم
مامان سيد محمد سپهر
6 خرداد 92 12:52
عزيزدلم هميشه خوب باشي و خوش...راستي محمد سپهر هم بحث سياسي كرد..به روزيم..


چشم عزیزم
مریم
6 خرداد 92 19:27
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



اوووووو چه عالی مریم جون میام پیشت عزیزم
مامان زهره
6 خرداد 92 19:44
مرسی از پیام تبریکتون . دوستون دارم


قربونت برم ما هم همین طور
خاله جونی
6 خرداد 92 20:44
بیست ماهگی درسا جونی مبارک باشه
دلمون واستون تنگ میشه



قربونت برم خاله جونی من که ولتون نمیکنم میام پیشتون عزیزم
نسیم
6 خرداد 92 23:20
مرسی عزیزم بابت لینک.
منم با افتخار لینکتون کردم.


مرسی عزیزم
مامی مهتا
7 خرداد 92 9:39
ایشالله همیشه سرت به این شیرینی های زندگی گرم باشه عزییییزم ... درسا جوون رو ببوس


ممنون عزیزم برای شما هم.....ببوس گل منو
مامان تارا و باربد
7 خرداد 92 14:56
امیدوارم همیشه خوش و خرم باشید بوس برای درسا گلی شیطون بلا و مامی مهربونش پیشاپیش دست خاله جونیا درد نکنه


ممنون دوست همیشه مهربونم شما هم ببوس دو تا گل خاله رو ..... خاله نیی هم تشکر ویژه داره
مامان مهرتاش
4 تیر 92 8:23
عزیزم واقعا راست میگی این مهربونا اینقدر شیطونن که واقعا فرصتی واسه آدم نمیذارن
منم فقط وقتی سرکارم می تونم براش بنویسم ...
ایشالا که هر جا هستی خوش باشی و سرحال ...
ایشالا درسا جون زودتر بزرگ شه و خودش بتونه توی ونوشتن وبلاگش بهت کمک کنه
وااااااااااای فکرش و بکن ...
درسا بتونه بنویسه الهی فداش شم من ...
ایشالا بزودی برمی گردی


الهی ..... همه مون با این کوچولا درگیریم انشاالله بزودی بزرگ تر میشن و عاقلتر