آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

گذر 18 ماه عاشقی

1391/12/9 13:44
نویسنده : مامان בرسا
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

در پگاهی زیبا گلی شکفت

 

هدیه آورد خنده را به لب

خاطرات

تولد دختری زیبا با دستانی باز

آغوش کوچکش


تکه ای از بهشت

پاک و خوب و بی همتا

 

خاطرات

چشمان همه به او

 لبخند به روی لب ها وای چقدر شاد میکند تولدی مرا

خاطرات

 

یاس و نرگس را به مویش میگذارم

به راستی که فرشته ایست مرا

 

خاطرات

دستان کوچکش در هوا

 مینوازد بهترین ساز را

 

خاطرات

چشمان زیبایش یاد میآورد آسمان را

گونه اش گلزاری بی همتا

لبانش خوشگل و زیبا

پوستش همچون پگاهی زیبا

خاطرات

 

آری او هست درسا

درسا اجابت یک دعا

 

 

درسایم آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو

 

هجده ماهگیت ( یک سال ونیم سالگیت ) مبارک دخترکم


 ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان یاسمن ومحمد پارسا
8 اسفند 91 3:39
عزیز دلم خانم نازی 18 ماهگی مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
مادام بوفی
8 اسفند 91 6:42
سلام مامان درسا جان یه سورپرایز دارم برات...
فرصت کردی حتما ببین


اومدم عزیزم
مامان آندیا
8 اسفند 91 7:45
هجده ماهگیت مبارک گل من ایشالا زیر سایه پدر مادرت با خوشی بزرگ بشی عزیزم
مبارکهههههههههههههههههههههه


قربونت برم عزیزم ممنون آندیاگلی رو ببوس
مامان تاراو باربد
8 اسفند 91 8:03
18 ماهگی خیلی مبارکه عزیز دلم


ممنون دوست خوبم
مامان نوژاجوني
8 اسفند 91 10:03
18 ماهگيت مبارك عزيز خاله


ممنون گلم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
8 اسفند 91 11:26
عزیزم
یلدا: "درسا جونم منو یادت میاد تا چند وقت پیش تو بهشت با هم بودیم خدای مهربون هم منو انتخاب کرد برای مامانی و باباییم منم شدم اجابت یک دعا بعد از سالها انتظار "


یلدایی اومدی عزیزم الان میام پیشت تا باهات دوست شم
فهیمه مامی مهتا
8 اسفند 91 12:36
عزیم یک سال و نیمگیت مبارک ..... چه عکسهای خوشملی


ممنون عزیزم چشات خوشگل دیده
نرگسی
8 اسفند 91 12:38
18 ماهگیت مبارک باشه گلمممممممممممممم .. @};*


ممنون نرگسی گلم
مامان محمدرهام جون
8 اسفند 91 14:17
18ماهگیت مبارک گل نازم ،مامانی عالییییییییییییییی بود خیلی قشنگ وبا احساس نوشتی180ساله بشی دخمل ناناز


ممنون عزیزم خوشحالم خوشت اومده
هیراد و عمه لیلاش
8 اسفند 91 18:47
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده ، لطفا به وبلاگش بیائید و کمکش کنیدآرزومند آرزوهای شما
عزیزم 18 ماهگیت مبارک


اومدم عزیزم
مامان ریحانه
8 اسفند 91 20:25
درسا خانم گل تولد 18ماهگیت مبااااااااااااااارک. ایشالا همیشه شاد و خوشبخت در کنار مامان بابای مهربونت باشی.
مامان خانمی حتما موقع زدن واکسنش هم شده. حسابی مراقب دختر گلمون باش تب نکنه فداش شششششششششششششم بوس بوس بوس


ممنون عزیزم ...... خداروشکر خوب بود ممنون دوست خوبم خوشحالم برگشتین
سودابه
8 اسفند 91 22:14
سلام عزیزم خوبین؟
هزار هزار ماشالله به این دخمله ناز
با عکسهای محمدمانی ومحمد متین به روزم.قدم رنجه کنید خوشحال می شم


ممنون مامان سودابه ی گل ..... الهی مانی بدنیا اومد اومدم مامان
مامان فافا
9 اسفند 91 13:35
عزیزم 18 ماهه شدنت مبارک گلم
واکسن زدی خاله؟ من میترسم اخه فاطمه هم باید بزنه
عزیزم یه کم از موهاتو میدی به فاطمه؟
نمیدونم چرا موهاش رشد نمیکنن؟
همونهایی هم که داره دارن میریزن


ممنون خاله جونی عزیزم نه دیگه توی دست میزنن خیلی واسه درسا خوب بود امیدوارم واسه فافای عزیزم هم همین طور باشه ..... راستی موهای فافایی که خیلی خوبه عزیزم ولی اگه خواستی به چشم بهتون میدیم کی از شما بهتر
زهره مامان آریان
9 اسفند 91 15:36
18 ماهگیت مبارک عزیز دلم.خدا کنه واکسناش زیاد اذیتت نکنه گلم.
چقدر عکس سوم نازه ماشالله.
هزارتا بوس برا خوشکل خودم


ممنون زهره جون خداروشکر واکنش خیلی خوب بود ..... چشات خوشگل دیده مرسی عزیزم
مامان امیرحسین
9 اسفند 91 22:33
مبارک باشه .چه احساس قشنگی . چه عکس های خوشگلی


قربونت برم عزیزم ممنون
مهتاب
9 اسفند 91 23:04
عکسهای فرشته کوچلوت خیلی قشنگ بخصوص سومی


ممنون عزیزم چشمات خوشگل دیده
مامان فافا
10 اسفند 91 0:11
قالب وبلاگت مثل خودت خیلی قشنگه،آرامش بخشه


قربونت برم ممنون
مامان متین
10 اسفند 91 10:16
18 اهگیت مبارک عزیزم.
مامانش حالا که این عکسای خوشگل خان رو از اول ا الان گذاشتی قد کشیدنش خیلی خوب معلومه.ماشالله هزار ماشالله


ممنون مینا جون ....... آره راست میگی منم نگاه میکنم رشدشو میبینم ممنون عزیزم
مامان متین
10 اسفند 91 10:18
راستی عاشق اون عکسش شدم که توی قاب گربست .نگاهش خیلی پاک و معصومانست.


قربونت برم چشات خوشگل دیده
مامی اوستا
10 اسفند 91 19:51
عزیزززززززززززم تولد هجده ماهگیت مبارک قربونت برم - انشاالله همیشه سالم و سلامت باشی


عزیزمی شیما چونم ممنونم گلم ببوس این گوگولی مگولی خاله رو
مامان تارا
11 اسفند 91 23:27
گوگولی خاله 18 ماهگیت مبارک باشه هزارتا بوووووووووووووووس برای خوشگل خودم


ممنون دوست خوبم
زهرا(✿◠‿◠)
12 اسفند 91 0:28
وای خدای مـــــــــــــن!
عاشق معصومیت عکس دوم و نگاه قشنگ عکس سومش شدم!!!
ببوسش برام...
ماشاللا


قربونت برم عزیزم خوب تفسیرش کردی ..... ما هم میبوسمتون
زهره مامان آریان
12 اسفند 91 7:41

خوشحالم که گلم اذیت نشد.می بوسمت


آره الان ولی دوباره داره دندون در میاره دوباره سرفه های آنچنانی
مامان یاسمین زهرا
12 اسفند 91 16:16
جانم عزیزم خیلی ملوسی خیلی عروسکی 18 ماهگیت مبارک


قربونت برم ندا جون یاسی عزیزم هم گل
مامان فافا
13 اسفند 91 10:09
سلام مامانی.خوبید؟درسای عزیزم خوبه؟
امروز فاطمه رو بردم واکسنشو زدم.متاسفانه اینجا هنوز یکی رو تو دست میزنن یکی تو پا.فافا هم خیلی گریه کرد.
الان چون قطره بهش دادم خوابه.میخوام برم واسش کیسه آبه گرمی که سفارش کردید رو بزارم
بوسسسسسسسس برای درسا جان

آخی کاش توی دستاش میزد انشاالله که خوب میشه ....... عزیزم آره کیسه آب گرم خوب بود براش بذار
مادر دو امیر
13 اسفند 91 14:02
عزیزم خدا برات نگه داره
خیلی وبلاگت قشنگه
اصلا خسته نمیشم موقع خوندنش .
امیدوارم روزی شاهد عروس شدن دخترت باشی
البته عکسهاشو تو توبلاگ بذاری تا ما هم ببینیم .

ممنون دوست من الان به دیدن شما و دو امیرتون میام ....
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
13 اسفند 91 15:54
18 ماهگیت مبارک عزیز دلم.امیدوارم 180 ساله بشی.
مامانی خیلی عکسای عروسکمون خوشگل بود.
ایشالا واکسن یک سال و نیمی هم بدون مشکل بزنین.


عزیزم زدیم و خوب بود خداروشکر ووووو ممنون از لطفت
مامان محمدرهام جون
14 اسفند 91 0:01
نوروز رو پیشاپیش به خونتون میاره تقدیم به شما با عشق

http://www.saridownload.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%AF%D8%B1%D9%88%D9%87-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%B3%D9%88%D8%B1/

زحمت دانلودش با شما


عزیزم ممنون از لطف بیکرانت چشم دانلودش میکنم بازم ممنون
زهرا(✿◠‿◠)
14 اسفند 91 8:54
احیاناً من اینجا کامنت نذاشته بودم واسه درساییِ خوشگلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
از نگاه نازش گفته بودمممممممم....
از صورت معصومش وختی خوابه!
عزیزم خصوصیت و چک کن!


آره عزیزم گذاشتی منو ببخشید دوستان خوبم این روزا بدچوری گرفتارم ..... ممنون میرم چک میکنم
سیدمهدی
14 اسفند 91 9:47
اینجور که پیش میره فکر کنم به زودی عکس دامادت هم بذاری تو وبلاگ درسا جانتولد هجده ماهگیت مبارک درسای ناز


انشاالله یعنی میشه آقا سید من با دست خودم عکس عروسی دخترمو بذارم ......
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اسفند 91 11:44
سلام مامانی عکسهای پارسا امادست

اومدم دوست خوبم
فرشته
14 اسفند 91 12:04
سلام عزیزم مدتیه ازت بی خبر بودم امروز اومدم ازت خبر بگیرم از موسیقی که گذتشتی خیلی خوشم اومد میشه لطفا راهنمایی کنی که منم بتونم همین موسیقی رو تو وبم بزارم ممنون میشم ببوس گل دخترتو.منتظر جواب شماهستم


قربونت برم چشم میام واست میگم
مامی امیرین
14 اسفند 91 13:14
سلام مامانی
18 ماهگی گل دخترت و بهت تبریک میگم.
کم پیدایی مامانی..دلمون براتون تنگ شده بود.


ممنون مامان سمی عزیزم...... آره دیگه این شیطونک مگه میزاره الان میام پیشت که دل منم خیلی تنگ شده بود عزیزم
marjan
14 اسفند 91 21:55
عزیز دلمممممم!18 ماهگیت مبارک!انشالله جشن 180 سالگیت!
مامان برید خصوصی لطفا"


ممنون عزیزم انشاالله واسه ایلیا ....... دیدم الان میام پیشت مرجان جون
مامان دینا جون
18 اسفند 91 0:40
18 ماهگیت مبارک فرشته تازنازیقربون اون خنده های خوشگلت امیدوارم همیشه لبات خندون باشه نازنینم


ممنون عزیزم زنده باشه دوست مهربونم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
18 اسفند 91 16:37

18 ماهگی ات مبارک عزیزم


مرسی عزیزم
مامان الینا
19 اسفند 91 17:37
وای عزیز نازم .خیلی وقته نیومده بودم پیشت عزیزم


حالا هم اومدی خوش اومدی عزیزم