آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دختر خاله عروس میشه

1391/2/27 8:00
نویسنده : مامان בرسا
1,153 بازدید
اشتراک گذاری

بادا بادا مبارک بادا انشاا...12800000

دیشب حشن نامزدی دختر خاله بود و فقط بابا اردوان تونست بره آخه من نگران بودم حالا که دور و برتو خوب میشناسی یه وقت نریم بعد شما خانم خانما بلوا بپا کنی برای همین من و شما مادر و دختر خلوت کردیم ( هر چند دل توی دلم نبود که اونجا باشم )

   بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com 

چند بار زنگ زدم و از خاله نرگس آخرین اخبار رو گرفتم  .

مامانی .عزیز دلم .انشالله تا عروسی شما بزرگتر میشی. اونوقت هر سه تامون .میریم علوسی دختر خاله فاطمه .

عکس متحرک عروس داماد

فاطمه جان و آقا محسن

پیوندتان مبارک

 عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- BAHAR-20.COM ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا
21 آبان 90 15:20
سلام.انشاالله عروسی درسا جان.از طرف ما به فاطمه جون و آقا محسن تبریک بگید.براتون آرزوی بهترین روزها ولحظه ها رو دارم.


مرسی از شما . انشاالله عروسی دخترامون
برادر عروس
22 آبان 90 1:23
انشااله عروسی من