آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

هشت ماهه شدی عشق زندگی ..........

1391/2/13 18:10
نویسنده : مامان בرسا
768 بازدید
اشتراک گذاری

mylove

 

ای دل سپرده به غزل , قشنگ ترین غنچه ی راز!

شرابی ترانه هام , تو بی قراری شبی

اون بوسه ای که بی هوا,پرمی گیره روی لبی

دوست دارم ترانه چشم,دوست دارم ترانه لب

دوست دارم غزل نگاه,قسم به روز ,قسم به شب

وقتی نگام که می کنی,با اون نگاه مبهمت

تفسیر آسمون میشی ,بی اختیار می بوسمت

رنگین کمون تو آسمون,دل اما بی قرارته

وسعت آبی غزل , ترانه آینه دارته

یه ثانیه ندارمت,دلتنگی یه ساعته

من با تو آرم میگیرم, با تو خیالم راحته

نیاز دم به دم تویی,به هر زبون تورو میخوام

داری به چی فکر می کنی؟قشنگ ترین دقیقه هام

من ازتو دل نمی کنم , همیشگی ترین بهار

شبنم خاطرات من , دوست دارم هزار هزار!

ای دل سپرده به غزل , قشنگ ترین غنچه ی راز

شرابی ترانه هام , دختر نیلوفر و ناز

گل نازم این روزا که دارم خاطرات قدیمی رو مرور میکنم . بیشتر و بیشتر به قدرت خدا پی میبرم . بابت وجود نازنین شما شاکر شاکر شاکرم .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان یسنا
8 اردیبهشت 91 13:10
مبارک باشه عزیزم


مرسی خاله مهربون
نسترن
8 اردیبهشت 91 13:28
مزگان چون هشت ماهگی دردونه مبارک راستی چرا صورتش قرمز شده


واسه خاطر آلرژیه که داره به فصل بهار ...... ممنون نسترن عزیزم
مامان آنیسا
8 اردیبهشت 91 14:49
ممنون .شما هم برو خصوصی


ممنون گلم از اعتمادتون ممنون
مامان پارسا قند عسل
8 اردیبهشت 91 15:53
سلام گلم .عزیزم ممنون که به وبلاگ جوجویه من سر زدید.منم خیلی خوشحال شدم از اینکه به وبلاگ ما اومدی عزیزم و خوشحالتر شدم از اینکه اومدم به وبلاگ دخمر ناز و خوشگلتون.
هشت ماهگی گل دختر هم مبارک.


ممنون دوست خوبم .
متین مامی ایلیا
8 اردیبهشت 91 17:12
8 ماهگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم خوشکلم از دور میبوسمت گلکم


ممنون عزیزم ایلیا گلی رو ببوس
مامان ترنم کوچولو
8 اردیبهشت 91 18:50
مبازکه عزیزم.سلامت و موفق پیر شی جوون.خیلی دعاش پیرزنی شد نه؟اما دعای خوبیه


قربونت برم . دعای خوبی بود عزیزم
مامان یاسمن ومحمد پارسا
8 اردیبهشت 91 19:00
سلام خوشگلم هشت ماهگی مبارک همیشه شاد وخندان باشی.رمزتون را لطف میکنید


ممنون عزیزم اومدم
مامان سحرناز
8 اردیبهشت 91 20:19
سلام قند عسلم هشت ماهگیت مبارک باشه ناز خاله انشالله که 120 ساله بشی خانومی چقدرم عکست ناناز افتاده دختر لپ گل من ،هزار تا بوس تقدیم به تو مامانی من که برای خوندن پستای قبلی رمز ندارم میشه لطفا...


ممنون دوست من اومدم پیشتون
مامان اندیا
8 اردیبهشت 91 20:27
ناز گلک هشت ماهگیت مبارک ایشالا 120سالگیت عزیزم


ممنون گلم اندیا عزیزمو ببوس
مامان امیرحسین
9 اردیبهشت 91 3:17
سلام درسا جونیو مامانش .مبارک باشه.


ممنون عزیزم
ilijoon
9 اردیبهشت 91 9:38
هشت ماهگيت مبارك گلم


ممنون عزیزم مسی خاله
مامان آرشیدا قند عسل
9 اردیبهشت 91 10:35
عزیز دلم خوشگل خاله خاااااااااانوم هشت ماهگیت مبارک دیگه بزرگ شدی و الان هر روز یه سورپرایز واسه مامان گلی داری دوستت دارم عسلم و هزار تا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس واسه گلم


ممنون دوست مهربانم .... منم آرشیدا عزیزمو خیلی دوست دارم
مامان پسر خرداد
9 اردیبهشت 91 11:04
سلام مامانی درسا جون
حتما رمز برام بزار
در ضمن هشت ماهیگت عسلتو بهت تبریک می گم.


اومدم گلم ممنون
مامان فافا
9 اردیبهشت 91 11:30
سلام عزیزم.هشت ماهگیت مبارک
لپ قرمزی،لب کاغذی انشالله 120 ساله بشی


ممنون دوسا گل من
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
9 اردیبهشت 91 22:11
ما که این چند روزه نبودیم کلی خبر بوده اینجا هااااااااااااا
مبالکه


ممنون عزیزم خوش اومدی
نگین مامان رادین
10 اردیبهشت 91 0:38
8 ماهگیت مبارک عروسک ناناز ایشااالله 120 ساله بشی و موفق و خشبخت باشی


ممنون عزیزم
مامان متین وکسرا
10 اردیبهشت 91 0:46
هشت ماهگیت مبارک عزیزمشما رولینک کردم وشما هم اگردوست داشتید ...


ممنون دوست من ...... شما هم لینک شدین
مامان کورش
10 اردیبهشت 91 10:48
عزیزم خیلی خیلی مبارک باشه از همین جا روی ماهت می بوسم


ممنون عزیزم
مامان کیارش
10 اردیبهشت 91 13:38
8 ماهگیش مبارک.
از طرف من ببوسیدش این دسته گل رو.
اگه به منم رمز بدین ممنون میشم


اومدم گلم ممنون
مامان علی
10 اردیبهشت 91 16:53
هشت ماهگیت مبارک گل ناز


ممنون عزیزم
زهره مامان آریان جون
10 اردیبهشت 91 23:36
هشت ماهگیت مبارک گلم


ممنون دوست من
مامان وندا
11 اردیبهشت 91 0:18
8 ماهه شدنت مبارک گل خوشگلم


ممنون دوست من
مامان آرشام
11 اردیبهشت 91 0:41
درسا جان هشت ماهگیت مبارک باشه.


ممنون دوست خوبم . پسرمو ببوس
مامان سارینا
11 اردیبهشت 91 8:56
8 ماهگیت مبارک عزیز خاله انشالله 120 ساله بشی گل دختر خوشمزه خاله دارم ما بقی داستانتو میخونم ببخش دیر سر زدم ولی فعلا شوکه هستمو دارم از این همه صبر مادری لذت میبرم زنده باشی مامانی مهربون


قربونت برم عزیزم . ممنون بابت حوصله ت واسه خوندن