آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

دختر من مامانیه

1390/8/14 21:46
نویسنده : مامان בرسا
915 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

سلام فرشته ی کوچولوی مامان

 

امروز از اول صبح روزتو خیلی خوب شروع کردی به هر چیزی که نگاه میکردی میخندیدی . من که خیلی سر ذوق آمده بودم سعی کردم با حرکاتم تو رو بیشتر بخندونم یکدفعه متوجه شدم هر وقت من مکث میکنم تو هم آروم میشی و با تکون دادن دست و پای مخملمیت بهم میفهمونی که دوباره باهات بازی کنم و جالبه که هروقت کارمو از سر میگرفتم دوباره با تمام وجودت میخندیدی . من که خیلی هیجان زده شده بودم به بابا جونیت زنگ زدم و بابا اردوان هم سریع اومد تا این لحظات خوش شریکمون باشه .

اما بابا چون هر کاری کرد شما هیچ عکس العملی نشان ندادی . دریغ از یک لبخند .راستش خیلی دلم برای بابا جون مهربون سوخت ( دختر بد ) آخه باباحونی کارو بارش را ول کرده بود که شما براش بخندی اما اینو یواش میگم بین خودمون باشه گوشتو بیار جلو .( اون آخر آخرای دلم  ( یک کوچولو ) خیلی خوشخال شدم چون فهمیدم شما دخمل خوب یک دختر مامانننننننننی هستتتتتتتی ) .   مامانی عاشقته

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رامیلا
16 آبان 90 3:06
سلام. نی نی نازی دارید و پست جدید و ثابتتون هم خیلی دلنشینه .


مرسی و ممنون از اینکه به ما سر زدی . عیدتون مبارک
مامان رامیلا
16 آبان 90 3:09
سلام نینی نازی دارید و پست جدید و ثابتتون خیلی دلنشینه .