آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

واکسن دو ماهگی کابوس یا رویا

1390/8/9 10:46
نویسنده : مامان בرسا
930 بازدید
اشتراک گذاری

درساجان مامان سلام

 

 

از بددیشب که به وقت زدن واکسنت نزدیک میشدم دلهره داشتم که بالاخره فردا که واکسن میزنی چطور میشه آنقدر عصبی بودم البته بابا اردوان هم دست کمی از من نداشت خلاصه وقت رفتن به درمانگاه رسید و حس کردم اصلا" نمیتونم باهات باشم پس خاله فرزانه و بابا اردوان شما رو بردن اما از آنجاییکه حیلی  شانسم گفتند یک ساعت دیگه پس بابا اومد دنبالم مجبور شدم منم بیام خلاصه لحظه زدن واکسنت من وبابا اردوان .خاله طفلی را تنها گذاشتیم و اومدیم بیرون . خاله میگه سر برگردوندم دیدم شما نیستید . شروع میکننه به گشتن میبینه هر کدوم به یه جا پناه بردیم و داریم ذکر میگیم . خاله میگه درسا قطره استامینوفن لازم نداشت باید یک چند تا قرص به شما میدادم تا میخوابیدید . حالا قراره واکسن بعدی همین کارو بکنه عزیزم کمی اذیت شدی اما خدا را شکر الان راحت خوابیدی .حالا خیالم راحت شد و کابوس های این چند شب با نگاه کردن به تو که دنیا آرامشی به رویا تبدیل شد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم مامان درسا
9 آبان 90 13:36
سلام مژگان جون
الهی من قربونش برم،واکسنشو زد
خدا کنه که همین طوری راحت بخوابه تا یه کم آروم شه و بعدش بیدار شه
درسا جونم


دوست با محبتم . مرسی که نگران درسایم بودی . درسای گلتو ببوس .
مامان آرینا
10 آبان 90 14:33
سلام.منم واسه اولین واکسن آرینا همین حال و روزو داشتم .درسا جان من و آرینا می بوسیمت.


ممنونم خاله جان من هم شما رو بوسه بارون میکنم .
مریم مامان درسا
11 آبان 90 3:56
سلام عشق من
خاله جونم جای واکسنت خوب شد؟؟


آره خاله جونم خوب شدم ممنون که اینقدر نگرانمی
هستي
11 آبان 90 18:05
سلام جمعه ساعت 20 منتظر حظورتون در وب عصر ململي هستيم http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ به وب خودمم بياين ونظرتونو و درمورد ململ بگيد http://m0bina-malmal.niniweblog.com/