آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

تشکری به وسعت دریا

1390/8/5 0:20
نویسنده : مامان בرسا
836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم "

تو اون نه ماه انتظار و این دو ماهه شیرین با تو بودن خیلی ها زحمت کشیدن که تو بتونی زندگی را تجربه کنی و من وبابا بتونیم زندگی با تو را تجربه کنیم به همین خاطر دوست دارم یک تشکر ویزه ویزه ازشون بکنم که بدونن چقدر بابت زحمتی که کشیدن ازشون متشکرم دوست دارم از مامان بزرگات و پدر بزرگات از عمه هات فاطمه -زری - سکینه - ژیلا و مریم جون خاله هات پروانه - صدیقه -فرزانه - افسانه و نرگس و دختر خاله ات فاطمه جون تشکر مخخخخخخخصوصصصص داشته باشم .امیدوارم همیشه موفق باشید .قلب

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم مامان درسا
7 آبان 90 2:26
سلام عزیزم
مبارکه ایشالا ، به سلامتی
اسم نی نی شما هم درسا،چه اسم نانازی داره ، الهی من قربونش بشم
اینم برای درسا جونم


سلام منم خیلی خیلی شما و دختر نازتنو دوست دارم و میبوسمتون .