آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یک گپ خودمونی

1390/8/22 7:40
نویسنده : مامان בرسا
1,636 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی دوباره به زیباترین آهنگ زندگی

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

این روزا من و شما مثل دو یار جدا نشدنی بیشتر اوقاتمنو با هم میگذرونیم . بعضی اوقات از شلوغی کارام کمی کلافه میشم اما بلافاصله به خودم نهیب میزنم و به خودم میگم این کلافگی هم قشنگی خاص خودشو داره .

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

درسا جان نمیدونم چطور باید از خدا بابت وجود نازنینت تشکر کنم .اما با یه زبون ساده میگم خدا تا اخر دنیا ممنون .

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ 

این روزا شما خانمم وقت خواب نگاه قشنگتو به چشمامم میریزی و با زبون بی زبونی ازم میخوای واست لالایی بخونم و کمی بعد در آرامش کامل چشمای خوشگلت روی هم میفته و به خواب عمیقی فرو میری . بعضی اوقات آنقدر در تو غرق میشم که گذر زمان یادم میره و یکدفعه به حودم میام که چقدر زمان گذشته .

 تصاوير زيباسازی TopBloger.com تصاویر زیباسازی وبلاگ

درسای من خوشحالم از آمدنت . این روزا وقتی صدای منظم نفس هاتو میشونم آنقدر مست غرور و انرزی میشم که میتونم یک کوه را جابجا کنم . خدایا چه زیباست این حس قشنگ مادرانه . شاکرم خدا چون بهترین هدیه را به من دادی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان هامان
23 آبان 90 11:23
سلام عزیزم در قسمت پرسش و پاسخ موفق نشدم نظرمو برات بنویسم پای پسرم مدتی بود می سوخت از پماد desitine استفاده کردم بهتر شد پماد بسیار خوبیه ولی یه مدت گیر نمی آوردم مجبور شدم برم عطاری به من برگ آلوئوورا داد گفت ژل داخلش رو بیرون بیار به محل سوختگی بمال و بچه رو باز بزار بعد از یک ربع با آب بشور تا کاملا از روی پای بچه پاک بشه در مورد هامان واقعا تأثیرگذار بود امیدوارم زودتر بهتر بشه عزیزم موفق باشی


مرسی از پاسختون .