آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

من آخر نفهمیدم دستام خوشمزه تره یا پاهام ؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

1390/11/4 1:16
نویسنده : مامان בرسا
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

درسا جان

هنر خدای خوبم

دخترم هر روز داری بزرگتر . شیرین تر و البته زیباتر میشی . با کارات مامان و بابا رو غافلگیر میکنی و ما منتظر و هیحان زده . میخوایم بدونیم کار جدید بعدیت چی میتونه باشه ؟

امروز کار داشتم . شما هم خیال خوابیدن نداشتی . البته آروم بودی و سرگرم بازی کردن . تصمیم گرفتم تخت پارکت رو بیارم تا دم آشپزخونه تا هم حواسم به شما باشه و هم کارامو بکنم . سرگرم آواز خوندن برای عروسکای آویزت بودی . منم صدای مخملی تو میشنیدم و کیف میکردم . جند لحطه فقط سکوت کردی . اما این دفعه به جای آواز خوندن شروع کردی به ملچ مولوچ کردن .

اول فکر کردم دوباره انگشتای دستاتو داری میخوری . ولی دیدم صدا فرق کرده . سریع اومدم ببینم داری چکار میکنی . دیدم انگشت شست پاتو به دهن گرفتی و با لذت تمام داری نوش حان میکنی !!!!!

جالب تر اینکه چند ثانیه ای یک مرتبه انگشتاتو عوض میکردی انگاری میخواستی بفهمی کدوم خوشمزه تره . Baby glitter plaatjes

داشتم فکر میکردم تا امروز که فقط دستاتو نوش جان میکردی روزی بیست دفعه باید دستاتو میشستم آخه بابایی میترسید میکروب وارد بدنت بشه . حالا که دو منظوره شدی چکار کنم ؟ !

Baby glitter plaatjes

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مهسا مامان مرسانا
4 بهمن 90 1:22
ای جانم......ماشاالله...عزیزم فکر کن مرسانا با درسا جان هم سنن.....خوشحال میشم به ما سر بزنین



ممنون دوست من . شما و مرسانای گلم لینک شدین .
بابای دوقلوها
4 بهمن 90 7:46
سلام. درسا گلی خیلی نمکدونه. خدا حفظش کنه.

اگر با تبادل لینک موافقید دوقلوهامو لینک کنید و بهم اطلاع بدید که شما رو لینک کنم. از دوستان هم هر کس مایل بود بهم خبر بده به امید دیدار


شما لینک شدید . آقای پدر .
عمه آرینا
4 بهمن 90 13:27
آخی کوشولو.زودی بزرگ شو با آرینا حسابی شیطونی کنین


جشم عمه جون . من و آرینا با هم آتیش میسوزونیم .
خاله هدي ياسمين زهرا
4 بهمن 90 15:43
اون لپاي نازت خوشمزه ترن كه نصيب ماماني و بابايي ميشه


مرسی خاله که بهترین قسمتشو نصیب ما کردی .
مامان یسنا
4 بهمن 90 23:47
مامان بزرگتر که شدم حتما جواب سوالت رو میدم که مدوم خوشمزه تره!!!!!
راستی این قالب وبلاگت خیلی بهتره قبلی چشم رو اذیت میکرد


من منتظر میمونم . کاش زودتر میکفتی تا عوضش میکردم . دوست من
مامان مهربون فاطمه
5 بهمن 90 1:18
سلام عزیز.از اینکه اینقدر زیبا می نویسی خوشحالم.درسای تو روز به روز زیباتر میشه(ماشاالله).پست انار یاقوت بهشتی ات پراز احساس بود
و مرا به شدت متاثر کرد.ما هم در غم این پدر و مادر مصیبت دیده شریکیم.اجرت با خدا


یلام دوست من خیلی ممنون بابت تعریفت و ببخشید بابت اینکه اوقاتو مکدر کردم ولی باور کن هیجی تو این دنیا غم انگیزتر مرگ یه کودک نیست . بازم ببخشید . خدا دختر شما رو براتون سالم و شاد نگه داره .
مامان وندا
5 بهمن 90 14:24
خاله جون چند وقته من نبودم چه بلا شدی عسلم


برا خودم شیطونکی شدم خاله جون .
مامان ترنم کوچولو
6 بهمن 90 13:41
الهی ملوسک خاله.مامانی آپ کردنی به ما خبر بده زود بیایم


باشه عزیزم . ممنون
مامان نيروانا
8 بهمن 90 10:43
جونم درساي شيرين، حالا حالاها شيرينكاري تو راهه مامان جون، زياد سخت نگير. خدا تو دستاي نهربونش نگه داره خانوم گلتون رو.


ممنون مامانی . نیروانای عزیزمو ببوس
پرهام و خاله اش
14 بهمن 90 20:09
سلام گل دخترم ممنون که به پرهام تولدشا تبریک گفتی خیلی دوست داریم ممنون عزیزم


شما هم ممنون که بهمون سرزدین .