آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

به یاد انار کوچولو یاقوت بهشتی

1390/11/1 2:54
نویسنده : مامان בرسا
1,974 بازدید
اشتراک گذاری

درسایم

عزیز دلم بعدها که این پست رو میخونی بدون که مامان امشب خیلی خیلی دلگیره از دست زمونه . مامانی یه دل سیر گریه کرده برای مادری که از امشب به بعد دیگه تخت یاقوت زندگیش خالی و سرد باقی میمونه .خدایا میدونم حکمتی بود و عقل من . نمیتواند حکمت این کارو بدونه . اما خواهش میکنم یه امشبو بذار یه کم گله مند باشیم . خدایا آخه این درسته که این همه آدم ظالم تو دنیا راست راست راه برن . اونوقت این فرشته کوچولو نتونه حتی شمع های دو سالگیشو فوت بکنه . خدایا خودت به این بابا و مامان درد کشیده و دردمند صبر عطا بکن . خواهش میکنم داغ به این بزرگی رو براشون سرد کن .

ای دختر بهار دو چشمت بهانه شد

سرمستی حضور تو در من ترانه شد

دستی زدی به ابر دلم در فراق تو

اشکی چکید از غم و بر دل روانه شو

از افتاب عشق تو در باغ ارزو 

غم ها برفت و بذر محبت جوانه شد

در امتداد بهارم ، تو در قفس 

میدانمت ، تو رفتی و روزم شبانه شد

نقاشی های حیرت انگیز از کودکان !

ودیگر هیچ ..................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان حنا
1 بهمن 90 5:28
خیلی سخته خیلییییییییییییییییییییییییییی
خدا خودش بهشون صبر بده دلم خیلی گرفته


انشاالله
مامان زهره
1 بهمن 90 9:21
سلام. صبح برفی خوبی داشته باشین.منم که شنیدم ناراحت شدم. مگه مریض بودن؟چی شده بود که این اتفاق افتاد؟!


با آب جوش سماور سوختن و متاسفانه تن نحیفش طاقت نیاورد .
مامان نازنين رقيه
1 بهمن 90 10:11
سلام گلم منم خيلي ناراحت شدم وكلي گريه كردم خدا به پدر ومادرش صبر بدهفقط همينو ميتمونم بگم وگرنه ميدونم الان هيچي ارومشون نميكنه


انشاالله .
مامان رهام
1 بهمن 90 10:35
واي حالم بد شد نمي دونستم انار كوچولو.......الهي بميرم


انشاالله زنده و سلامت بالای سر رهام عزیزم باشید.
مامان علی خوشتیپ
1 بهمن 90 11:21



خدا به پدر و مادر مهربونش صبر عطا کنه .
مامان پرنسس
1 بهمن 90 13:27
خدا رحمتش كنه - دل من كه آتيش گرفته


انشاالله .
مامان علی
1 بهمن 90 14:08
خیلی دلم گرفت اشکم دراومد
خدا به پدر و مادرش صبر بده


انشاالله
معصومه
1 بهمن 90 19:24
سلام عزیزم اومدم یه سر به دختر گلت بزنم
خوشحال میشم بهم سر بزنی


ممنون . اومدم بهت سر زدم .
مامان آدرین
2 بهمن 90 1:53
زبونم قاصره...

خدا ایشالله درسا جونو واستون نگه داره آمین
ممنونم که به ما سر زدین بازم بیاین وخوشحالمون کنید.


ممنون از شما و چشم حتما" بهتون سر میزنم
بیتا مامان ویهان
2 بهمن 90 2:41
الهی بمیرم بخدا قلبم شکست


ممنون دوست من
مامان ترنم کوچولو
2 بهمن 90 9:50



انشاالله دیگه شاهد این اتفاقات نباشیم .
مامان نیایش
3 بهمن 90 9:32
خیلی سخت بود شنیدن این خبر برای هممون واقعا این یکی دو روز حال همه گرفته است ان شا الله که خدا به مادر و پدرش صبر بده خیلی دعا کردیم برا یخوب شدنش اما انگار خواست خدا این بود که بره این فرشته پاک و معصوم الان فقط میتونیم صبر بخواهیم از خدا برای همه خانواده اش


آره عزیزم خبر بدی بود.
مامان وندا
5 بهمن 90 14:26
واقعا خدا بهشون صبر بده،خیلی سخته خیلی


واقعا" خیلی سخت و غم انگیزه امیدوارم هیچ وقت در هیچ کجای دنیا دیگه این اتقاق ها نیفتد .
محمد جعفر
9 بهمن 90 20:30
سلام.داشتم برای بچه هشت ماهه زن داداشم مطلب قشنگ جستجو می کردم که با وبلاگ شما آشنا شدم.امیدوارم همان خدایی که این فرشته دوست داشتنی رو به شما هدیه کرد به شما صبر بدهد. وبلاگ بچه زن داداشم :شکوفه بهاری من سر بزنید.


عزیزم پس چرا آدرس وبت را نذاشتی اگه اومدی برام بذار . دوست دارم .