آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

عمیق بخند ..... از خنده ات نیرو میگیرم

1393/5/29 2:36
نویسنده : مامان בرسا
2,663 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم

سلام دخملی گلم خوبی ..... دخملی آی دخملی دل منو میبری ...... وای دخملی اینجا چه خبره ...... حالا که همشونو یکجا حمع کردم .... میبینم چقده مرداد ماه شلوغی داشته جیب بابا قه قهه بنده خدا اصلا" استراحت نداشته .... مبل و کالسکه و ست کامل آشپزخونه و دو تا عروسک و ماشین و موکت هلو کیتی و البته تخت هلو کیتی که تا گرفتن این عکسا هنوز نرسیده .......

دخترکم

این روزا دخترو باباش دو تایی خیلی بیرون میرن ..... وقتی هم این ور و اون  ور میرن ..... سراغ منو که از دختری میگیرند میگه مامانم کار داشت نتونست بیاد ..... یا داره واسمون غذا درست میکنه ..... یا پاهاش درده نتونست بیاد .....خلاصه وقتی برمیگردن هم حتما" یه اسباب بازی و یا یه چیزی دختری خریده و آورده ..... اینو دخمل بلا خوب فهمیده که اون کسی که در مقابل خریداش پاسخ منفی میده باباش نیست ..... منم ...... واسه همین ترجیح میده بیشتر با باباشون تشریفشونو ببرن بیرون دلشکستهخندونک

دخترکم

دخترکم

ولی دخمل بلا مبارکت باشه تموم اسباب بازیها و وسایل خوشگلی که گرفتی .... جیب بابات ببخشید ببخشید تن بابات سلامت باشه خندونکچشمکبوس

دخترکم

پسندها (12)

نظرات (7)

مامان مهرناز
30 مرداد 93 0:55
واااااااای چه همه اسباب بازیهای خوشکل مبارکت باشه عزیز دلم دست بابا جونی درد نکنه
مامان בرسا
پاسخ
ممنون مامانی کلی ذوقشونو میکنن
مامان نفس طلایی
1 شهریور 93 13:28
سلام عزیزم خوبی؟ دلم تنگ شده بود دختر بابایی دیگه ... مبارکش باشه
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم من هم دلتنگتون بودم .... خوشحالم برگشتی عزیزم بعله دختر بابایی و اون همه ناز
مامانی
1 شهریور 93 14:25
سلام مبارکت باشه عزیز خاله
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم
بانو
3 شهریور 93 16:52
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
دنیا
5 شهریور 93 10:56
ماشالله هزارماشالله بزنم به تخته چقدر شما نازی کوچولوی من عاشقتم خدا حفظت کنه انشاءالله لینکتون کردم خیلی خوشحال میشم اگه به وب منم یه سر بزنین ولی حتما بیاین درسای نازمو هم جای من ببوسین عاشقتم خوشگله
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم بابت لینک و این همه تعریف جشم حتما" میاییم باعث افتخاره
دنیا
5 شهریور 93 15:17
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان בرسا
پاسخ
اومدم گلم
مامان ریحانه
7 شهریور 93 18:34
سلااااام ماشالا و هزار ماشالا به شیرین زبونی های درسا خانم.با این وسایلی هم که خریده نشون میده دیگه حسابی کدبانو شده.مبارک باشه خانم کوچولو. روزت هم مبارک باشه
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز دلم دختری شما هم مثل گله عزیزم انشاالله همیشه به این زیبایی بدرخشه دلمون واستون تنگ شده بود