آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

من و شهرزاد دو دوست صمیمی

1393/3/1 2:51
نویسنده : مامان בرسا
1,805 بازدید
اشتراک گذاری

mylove

 welcome0

 

از همون اول اولش وقتی هنوز توی دل مامانم بودم ...... مامانم همیشه یه مجله رو میخوند ...... گاهی برای منم یه چیزایی ازش میخوند ....... یا عکساشو نشونم میداد و میگفت شکل کدوم یکی از این نی نی های خوشگل میشی ....... همیشه دوست داشت عکس منم کنار این همه نی نی چاپ بشه ....

flower

عشقم

rosebar

وقتی بدنیا اومدم و یه کم بزرگ شدم  یاد گرفتم هر کتاب و مچله ای که دم دستم میدیدم پاره کنم ولی مامانم میگه تنها مجله ای رو که پاره نمیکردم و دوس داشتم صفحاتشو ورق بزنم و نگاش کنم همین مجله شهرزاد بود ......

عشقم

flowerline2

حالا بعد از دو سال هشت ماه بازم خیلی دوستش دارم و بهش میگم مجله نی نی ....... گاهی وقتا مامانم نی نی های نی نی وبلاگی رو بهم نشون میده و میگه این نی نی ها دوستان نی نی وبلاگی شما هستن و منم خیلی بوسشون میکنم ..... خلاصه منو شهرزاد دو دوست صمیمی هستیم دو دوست بسیار صمیمی ....

my love

vinebarvinebarvinebar

پسندها (11)

نظرات (9)

سیدمهدی
1 خرداد 93 2:55
سلام مامان درسا عزیزاولا دست خواهر گلت دردنکنه که وقتی اینترنتت قطع هستش زحمت آپ کردن وبلاگ درساجان رو میکشهاز طرف من یه تشکر مخصوص ازشون بکنراستی درسا هزار ماشاالله به زنم به تخته خیلی بزرگ شده هااااااا چشم دشمناش کوراز طرف من حتما از اون لوپاش یه گاز درست و حسابی بگیرخیلی خیلی خوشحالم که اومدی
مامان בرسا
پاسخ
سلام آقا سید گرامی .... دستش درد نکنه واقعا" زحمت میکشه به چشم ممنون .... آقا سید دختریم کوچول موچوله توی عکسا بزرگ نشون داده میشه .... وای گاز نه ممنون با محبتتون
مامان بردیا
1 خرداد 93 11:14
جالب بود
مامان בرسا
پاسخ
ممنون
مامانی حلما
3 خرداد 93 11:25
سلام درسا جونی ماشاالله چقدر خانم شدی عزیزم . دست مامانی هنرمندت درد نکنه با این وبلاگ خوشکل .یه عالمه بوسسسسسس
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم چشات خوشگل دیده عزیزم
بابا و مامان
4 خرداد 93 10:52
مامان آراد و آرین
4 خرداد 93 17:55
سلام عزیز دلم. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. راستش نمیدونم چرا نمیتونستم بیام تو وبتون. چند بار به خدا از عیدی تلاش کردم. امروز که کامنتتو دیدم . کلی شاد شدم. ایشالا شاد و خوش باشید همیشه درسا جونم رو هم ببوس
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم ما هم همین طور دوست مهربونم گاهی اینطوری میشه یا از سرعت نت یا قالبا حالا که اومدین ما هم خوشحال شدیم ببوس گل پسراتو
مامان مینا
5 خرداد 93 22:06
میبینم که شما هم دوست شهرزد هستید .چه عالی
مامان בرسا
پاسخ
بععععععله اونم چه دوستی صمیمی
سیدمهدی
6 خرداد 93 13:14
____________$$$$$$$$ امیدوارم $$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$_♥_$$$$$$$__$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$♥ ♥$$$$$$$$$__$$$ _________$$$$$$$♥ آسمانت بی غبار ♥ $$__$$$$ _________$$$$$$♥ سهم چشمانت بهار ♥$___$$$ __________$$$$$♥ قلبت از هر غصه دور ♥$__$$$ ____________$$$$♥ بزم عشقت پر سرور ♥$$$ _______________♥ بخت و تقدیرت قشنگ ♥$ _________________♥ عمر شیرینت بلند ♥ ____________________$$♥♥♥$$$$ ______________________$♥♥$ _______________________♥
مامان בرسا
پاسخ
ممنون آقا سید
✿✿✿ الهه مامان روشا جون✿✿✿
10 خرداد 93 7:27
اوهههههههههههههههه چه قدر مجله شهرزاد . چه درسای خوشگل و نازی.خاله جون عکست محشر شده با اون ؤست بامزه ات.دستاتو خیلی نمکی گذاشتی زیر سرت.
مامان בرسا
پاسخ
الهه جون تازه این همش نیست ..... کلا" خواستی در خدمتیم ...... ممنون عزیز دل
مامانه آنیتا
14 خرداد 93 2:33
به به میبینم که تبلیغ مجله ی شهرزاده