آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

معرفی یه سایت خوب

1393/1/17 23:42
نویسنده : مامان בرسا
1,844 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان چند پست قبلم عکسای درسایی رو به قول خودش برقی برقی کرده بودم ...... بعضی از شما دوستان خواسته بودین بدونید چطور این کارو کردم ....... حالا براتون توضیح میدم ......

قدم اول :

 به این آدرس برید

http://www.glitterdelight.com/

قدم دوم

بعد از رفتن و باز شدن صفحه سه تا آیتم وسط و بالای صحفه هست .... یکیش نوشته

Make your own Glitter Graphics

روی اون کلیک کنید

قدم سوم

حالا دیگه بستگی به سرعت اینترنتتون داره اگه پر سرعت باشه یه چند ثانیه بعد باز میشه اما اگه نه یه کمی طول میکشه که پنچره جدید باز شه ...

قدم چهارم

روی آیتم های پنجره جدید  روی آیتم دوم

 browse

کلیک کنید

قدم پنجم

قایل عکس ها رو سیستم تون باز میشه عکسی که میخواین تزیین کنید انتخاب و کلید open  رو بزنید ( مثل همیشه که میخواین عکستونو توی نی نی وبلاگ آپلود کنید ) حالا عکس توی پنجره میشینه ....

قدم ششم

حالا دیگه عکسو تزیین میکنیم سمت راست دو تا آیتم هست که کم و زیاد میشه آیتم اول ( پایینی ) درصد برقی برقی کردنشه که چقدر دوست دارین بنا به سلیقه تون .......و آیتم بالا مربوط به بزرگ و کوچک کردن اون دایره وسطه که البته بزرگ باشه اذیت میشین همون کوچکتر بهتره ...... بعد روی اون دایره وسط کلیک میکنید و روی اونجاهایی که میخواین با موس میکشید ......... هر جا با موس بکشید برقی برقی میشه ..... به همین راحتی .....

قدم هفتم و پایانی

دکمه save رو کلیک میکنید صحفه بعد یه کادر کوچولو میاد که نوشته get cod  روی اون کلیک کنید تا تصویر برقی برقی بیاد .......

حالا تصویرو با کد دارین .....

عکس نی نی هاتونو برای اینکه برقی برقیش نره .... توی نی نی وبلاگ آپلود نکنید ..... به این آدرس برید

http://8pic.ir/

اونجا آپلود کنید و بعد کپی و پیست کنید توی هر کجا که دوس دارین ....... امیدوارم آموزش ساده باشه کاری نداره شاید اینطوری کمی پیجیده باشه اما مرحله انجام بدین اصلا" کاری نداره ......یه چند تا سایت دیگه هم هست بزودی بهتون معرفی میکنم ...... دوستتون دارم دوستانم

راستی این عکسو برای نمونه درست کردم ببینید ...

عزیز دردونه م

 

 

پسندها (3)

نظرات (16)

♥مامان آمیتیس و علی♥
15 فروردین 93 10:02
برای درسا جونم
مامان בرسا
پاسخ
من فدات
مامان توتو و الینا
16 فروردین 93 9:16
سلام سال نو بر شما مبارک ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز برای شما هم همین طور باشه
سارا - تارا
16 فروردین 93 12:31
سلام مامانیه گل و مهربون مرسی که همیشه بهمون سر میزنی و احوال پرس هستی. دوست تون داریم
مامان בرسا
پاسخ
کاری نکردم عزیز دلم واستون خیلی تنگ شده و بود و نگرانم بودم ممنون اومدی و خبرم کردی عزیز
مامان ستایش
16 فروردین 93 13:36
سلام به دخمل خوشگل و مامان با سلیقه با تشکر از اینکه به وب ما سر زدید و تبریک سال نو به دوست خوبم امیدوارم سالی پر از عشق و مهربونی داشته باشید.
مامان בرسا
پاسخ
عزیزمی اومدیم عید دیدنی خدمتتون سال نو شما هم مبارک سالی پر از ستاره های رنگی تقدیم شما
مامان مهرناز
16 فروردین 93 23:41
مرسی عزیزم
مامان בرسا
پاسخ
انشاالله عکسای خوشگل درست کنی عزیز
♥●•٠·˙عارفه مامان فاطمه حلما جون♥●•٠·˙
18 فروردین 93 0:38
هرکاری کردم سایتش وا نشد که عکس دخملم برقی بشه اگر وقت داشتید این عکس دخملمو برقی میکنید؟ http://www.niniweblog.com/upl/nafasema1390/13963876675.jpg
مامان בرسا
پاسخ
باشه عزیزم در خدمتم به چشم
مامان ستایش
19 فروردین 93 8:56
سلام دوستم راستش من به این سایتی که گفتی رفتم و تا اون مرحله که عکسو برقی برقی می کنی رفتیم سیو هم کردم ولی کد خیلی طولانیه و در اون قسمت که باید آپلود کنیم بدلیل طولانی بودن past نمیشه لطفا راهنمایی کنید . با تشکر
مامان בرسا
پاسخ
باشه عزیز حق داری آخرشو خوب توضیح ندادم بزودی کاملش میکنم و بهت خبر میدم
مریم مامان یسنا
19 فروردین 93 23:23
جالب بود مرسی
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز
مامان پریسا
23 فروردین 93 10:24
دستت درد نکنه گلم. باز هم گل کاشتی راستی الان پست کامل شده؟چون میخوام از روش کار کنم
مامان בرسا
پاسخ
آره عزیزم کامله فقط اگه سوالی بود در خدمتم
ღمامان على اكبرღ
24 فروردین 93 13:17
واااااای عالیه مامان جونی ممنونم از توضیحت حتما سر فرصت میرم عکسای علی اکبرو برقی برقی میکنم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم وای علی اکبر با عکسای برقی برقی خیلی خوشگل تر میشه .....
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 12:24
سال نو مبارک عزیزم ایشالله همیشه در کنار خانواده شاد و سلامت باشی گلم
مامان בرسا
پاسخ
واسه شما هم مبارک باشه عزیزم ممنون گلم برای شما هم
مامان امین رضا
3 اردیبهشت 93 11:37
ممنون بابت این پست
زری
16 اردیبهشت 93 2:54
مامان مریم
18 اردیبهشت 93 22:03
ممنونم دوست خوبم خدا درسایی رو برات نگه داره
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم وظیفه بود عزیزم خوش باشید
مامان مریم
18 اردیبهشت 93 22:36
سرعت نتم بالاست وی نمیدونم چرا تو مرحله سوم ی پنجره توسی که گوشش ی ضربدره باز میشه مث موقعی که عکس یباز نمیشه
مامان בرسا
پاسخ
آخی عزیزم گاهی اتفاق میافته الان میام یه عکس خوشگل از پسرم واست درست میکنم
باران قاصدک
28 تیر 93 19:47
سلام مامان درساجون خیلی خیلی ممنونم از بابت سایت خوبی که معرفی کردی گلم
مامان בرسا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم امیدوارم به راحتی استفاده کنی