آرام جانم درسا آرام جانم درسا ، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
وبلاگ اجابت دعایموبلاگ اجابت دعایم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

❤❤ בرسا اجابت یــڪ בعا

یه روز خوب همراه با تجربه های شیرین

1392/12/17 23:55
نویسنده : مامان בرسا
2,690 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام سلام به همگی Yellow Beauty

مامانم این روزا کلا" خونه رو با وسایلاش تکونده ...... پس زیاد وقت نمیکنه که به اینجا سر بزنه ........ منم که حسابی براش سنگ تموم گذاشتم ..... و یه کارو هزار باره باید انجام بده ..... میخوام کمک کنم ..... اما نمیدونم چرا همش خراب کاری میکنم .....

تقریبا" یه دو ماهی بود که مامان مژی .... تصمیم گرفته بود موهای خوشگلمو کوتاه کنه آخه دیگه تا پایین کمرم رسیده بود و موقع حمام رفتن خیلی اذیت میشدم ...... اما میترسید برای اولین بار خیلی همکاری نکنم و اذیت بشم ..... پس تصمیم گرفتم .... دختر خوبی باشم و حسابی غافلگیرش کنم برای همین وقتی وقت آرایشگاه گرفت و رفتیم ..... دختر ماهی که بودم بماند حسابی با فاطمه خانوم همکاری کردمو اونم موهامو کوتاه کرد .......

عشقم

اینجا نهایت ژستمو گرفتم و دهنمو کچ کردم که حسابی خوشگل تر بشم ..... راستی من به مامانم گفتم عکسامو مثل عکس بالای وبلاگم برقی برقی کنه ......

یه روز خوب

اینجا مامانم گفت یه ژست توپ بگیرم اما ترچیح دادم همونطوری باشم.......

یه روز خوب

اینجا وقتی مامانم گفت یه جور دیگه ژست بگیر تصمیم گرفتم دیگه نخندم و سنگین و رنگین وایسم و بگم هلـــــــــــــــــــــــو وووووو

یه روز خوب

خلاصه مامی النا منو از دست مامانم نجات داد و دعوتمون کرد با هم بریم فرهنگسرا فردوسی جشنواره بهاریه که از کل استان بود و خیلی برای من شگفت انگیز .....اینجا این خانوم لر رو میخواستم ببرم خونه و همش میگفتم این عروسکه رو برام بخرید .... هر چی مامانم میگفت این فروشی نیست ..... به خرحم نمیرفت تا آقاهه باهام صحبت کرد و من هم کمی تا قسمتی قانع شدم ......

یه روز خوب

از کنار این چادر عروسک باحاله که گذشتیم ( به زور ) رفتیم چادر بغل که مشک دوغ رو هم بزنیم ...... خیلی خوب بود و من حسابی تاب تابشونو تکون دادم ......

یه روز خوب

اینجا همچنان داشتم با تاب تابشون بازی میکردم . اونا هم خوشحال بودن که من کاراشونو انجام میدم .......

یه روز خوب

اینجا رفتیم چادر بغل انگاری خبر رسیده بود که من چه آدم کاری ای هستم چون به محض ورود بهم گفتن که میتونم چرخ چرخ بازی کنم تا آرداشون آسیاب شه .....

یه روز خوب

اینجا همه رفتن برای استراحت ومن همجنان یه تنه به همه ی کارا میرسم ......

یه روز خوب

دیگه خیلی خسته شده بودم یه یه حرکت ضربت فرار رو به قرار ترجیح دادم و به چادر بغلی پناه بردم ..... خوشحال بودم که اونجا میتونم استراحت کنم اما یه کیسه بهم دادن و گفتن غذای ماهیها رو بده که خیلی گرسنه هستن .....

 

یه روز خوب

و اینجا هــــــــــــــــــــم مممممم

 

یه روز خوب

و اینجا هم هنــــــــــــــــــــــــــوز زززز

 

یه روز خوب

و اینجا هم دوباره هنــــــــــــــــوززززز

یه روز خوب

غذا داده نداده به چادر بغل رفتم  ....... یه خانوم و آقای عرب زبانی بهم گفتن بیا چای رو دم کن که هم خودت از خستگی در بیای هم ما ....... من هم معطل نکردم و سریع بساط چای رو آماده کردم ..... البته خانومه یه چیز قهوه ای که بهش میگفت قهوه هم به مامانم داد منم خواستم ولی مامانم گفت این قهوه س و خو ب نیست بخوری ...... ولی چرا خودش خورد !!!!!!

 

یه روز خوب

بعد از خوردن چای یه کمی نشستم تا استراحت کنم و دنبال یه راه خوب برای فرار باشم ..... چون معلوم بود چادر بغل منتظرم هستن ......

این بود یه روزانه ی ساده و زیبا من و مامانم و بابام ....... خانم همسایه و النا و اسحاق ..... امیدوارم خوشتون اومده باشه ..... راستی مامانم گفت بهتون بگم بزودی براتون آموزش برقی برقی کردن این عکسا رو میزاره برای اونایی که خواستن ........ دوستتون دارم .... مواظب خودتونو و نی نی هاتون باشید ..... بای

Lovely Angel Graphic

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 7:32
الاهی عزیزم چه دختر پر کاری فدای دختر ناز که اینقده فعاله
مامان בرسا
پاسخ
خدا نکنه زنده باشی دوست همیشگی و مهربونم
مامان احسان
18 اسفند 92 8:16
سلام درسایی ناناس ماشالله بزرگ شدی خانوم شدی ماه شدی مامانی برا دخمرم اسپند دود کن
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیز دلم به چشم عزیز دوستتون داریم
مامان دینا جونی
19 اسفند 92 2:14
سلام عزیزم .اول خسته نباشی دخترم که به مامانی در تکون دادن خونه کمک کردی دوم قربون ژستهات برم من که هر جور دوست داری وحال میکنی ژست میگیری .سوم چه قشنگ بودن عکسهات حدا قوت اونجا هم کلی فعالیت داشتی گلم
مامان בرسا
پاسخ
عزیزمی دختر نگو بلا بود مامان داغون کن بگو هزار ماشالله گلا" در امور خرابکاری فعالیت فوق بهینه داره
مامان مهرناز
19 اسفند 92 2:14
این دخمل ما همه مدله خوشکله
مامان בرسا
پاسخ
ای جونم مثل مهرنازی عزیز
لیلا جواهری
20 اسفند 92 18:33
سلام عزیزم خوبید؟ خوشید. همیشه به گردش ایشالا. من بعد از یه غیبت طولانی اومدم. خیلی دلم براتون تنگ شده بود. بوس
مامان בرسا
پاسخ
سلام گلم خوش باشین خوشجالم اومدین میام پیشتون
مامان ملینا
22 اسفند 92 21:37
عزیزم مبارکت باشه.عکسای گلت یکی از یکی قشنگتر بود.همیشه بهت خوش بگذره عزیزم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست مهربونم برای شما هم همین طور باشه .... انشاالله همیشه خوش باشین
مامان فاطیما
23 اسفند 92 2:41
درسا جون خیلی نازی
مامان בرسا
پاسخ
فک کنم اولین باره به دیدنمون اومدین اومدم نازی شما هم ببینم عزیز
مامان نفس طلایی
23 اسفند 92 12:24
سلام عزیزم ... خدا قوت چقدر کار کردی هاااا ...
مامان בرسا
پاسخ
جونم دخملی من فعال فعاله فقط یه کمی هم خراب کاری چاشنی کاراشه خاله جون ...
سید مهدی
24 اسفند 92 6:10
ای بابا درساجان شما کار رو درست انجام میدی این مامانت هستش که بلد نیستراستی مامان درسا مشغولی خسته نباشی .ولی هزار ماشاالله کامنت همه رو تایید کردی بغیر از کامنت من هاا
مامان בرسا
پاسخ
بخدا یه عالمه کامنت هست که تایید نکرده مونده دارم روی پست عیدانه کار میکنم ببخشید همتون ببخشید
مامان سيد محمد سپهر
24 اسفند 92 11:28
سلام ماماني مهربون ...يك سال با همه خوبي ها و بالا و بلندي هاش گذشت......اميدوارم سال پر باري را به اتمام برسانيد..وسالي پر خير و بركت در پيش روي....هر جا كه مي رين التماس دعا......من هم اگه قسمت باشه در حرم امام رضا (ع) دعايتان مي كنم ..پيشاپيش نوروزتان مبارك......خدا نگهدار كوچولو و خانواده مهربونتون
مامان בرسا
پاسخ
بالاخره زیاد سال خوبی نبود دوستم انشاالله امسال سال شانس تموم ماست ....... به چشم عزیز قابل باشم دعا میکنم ....... خوش به سعادتتون التماس دعا گلم
سید مهدی
24 اسفند 92 14:44
سلام. مامان درسا .عکس رو گذاشتم تو وبلاگ شهر غریب .الان هم با همین آدرس شهر غریب اومدم پست اول همون عکس زهرا هستشدرسای نازت رو ببوس
مامان בرسا
پاسخ
باشه چشم الان میرم دستتون درد نکنه آقا سید لطف کردین
مامان گلشيد
25 اسفند 92 7:38
قربون اون ژستات برم كوچولوي من چقدر خانوم و خوشگل شدي عزيزم
مامان בرسا
پاسخ
قربونت برم عزیزم مثل دخترک خوشگل خانوم شما دوست عزیزم
خاله سارا
25 اسفند 92 11:36
سلام مامان درسا جون خیلی وب قشنگی دارید ایشالا خدا درسا جون را براتون نگهداره خوشحال میشم به وب پسر من هم بیای
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست تازه میام پیشتون خاله سارا جون ...... عیدتون مبارک
ماماني آيسان
26 اسفند 92 23:40
سلام خانمي خوب هستين چه دختر نازي دارين خدا حفظش كنه منم تازه برا ايسانم وب باز كردم خوشحال ميشم سر بزني عوض من درسا جون و بوسش كن باي
مامان בرسا
پاسخ
دوست تازه کاش آدرس وبتو کامل میذاشتی یه نی نی وبلاگ اضافه کردم نشد .... اومدی اینکارو بکن آیسانو ببوس عزیزم
مامان امیرمحمد
27 اسفند 92 9:38
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانتان آرزو داریم نه برای امروزتان بلکه برای فردای هر روزتان عیدتان مبارک. امیرمحمد و مامانی
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم انشاالله گل لبخند زینت بخش لبهاتون باشه ..... همراه با سلامتی دوستتون دارم
مامان تارا و باربد
27 اسفند 92 13:15
هزاران بوسه برای درسا خانوم گل و مامانی مهربونش همه لحظه هاتون پر شادی و آرامش بهارتون مستدام و سال نو پیشاپیش مبارک
مامان בرسا
پاسخ
ممنون گلم ...... برای شما هم همینطور بهترینها رو کنار دو تا گلم آرزو دارم
مامان سونیا
27 اسفند 92 22:54
با ارزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک
مامان בرسا
پاسخ
برای شما وسونیای گلم هم بهترین لحظات رو آرزو دارم عزیزم
مامان گلشيد
28 اسفند 92 11:04
آرزو دارم نوروزي كه در پيش رو داري آغاز روزهايي باشد كه تو آروز داري
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست خوبم انشاالله بهترین روزای زندگیتو طی این سال تجربه کنی
مامان ستایش
28 اسفند 92 11:16
دوست خوبم ایشالا سال خوبی در کنار دخمل ناز و باباش و خانواده داشته باشید سالی پر از اتفاقات خوب موقع سال تحویل برای من و ستایش هم دعا کنید
مامان בرسا
پاسخ
ممنون عزیزم انشاالله برای شما هم بهترینها اتفاق بیافته .... اگه قابل باشییم چشم حتما" گلم
مامان پریسا
28 اسفند 92 14:44
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949856836.jpg
مامان בرسا
پاسخ
بهارتون مبارک عزیز من انشاالله در کنار پریسای عزیز بهترینها رو تجربه کنید
مامان پریسا
28 اسفند 92 14:44
سلام گلم. میخواستم بگم بالاخره اون سایت ها برام کار کردن. ممنون برای همه ی زحمت هاتون.
مامان בرسا
پاسخ
وای چه خبر خوبی ..... حالا یه پست میزارم و بیشتر براتون سایت معرفی میکنم
مامانی غزل جوون
29 اسفند 92 13:36
بهار آمد که تا گل باز گردد / سرود زندگی آغاز گردد بهار آمد که دل آرام گیرد / ز درد و غصه ها فرجام گیرد دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم . بهار بر شما مبارک
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوستم عید شما هم مبارک بهار با تموم زیبایی هاش به کامتون شیرین تر از عسل
مامان آریا
29 اسفند 92 14:13
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . سال نو مبارک
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست خوب و مهربونم عید تون مبارک انشاالله همیشه خوش باشین و سلامت آریا گلی رو ببوس
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
1 فروردین 93 1:53
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. .
مامان בرسا
پاسخ
ممنون دوست مهربون عید شما هم خوش و خرم و مبارک ..... ثمین عزیز رو ببوس
مامان علی مرتضی
14 فروردین 93 23:19
چقدر جالب وخوشکلن این عکسا حالا چطوری این عکسارو برق برقی کردین به ماهم یاد میدین؟؟؟
مامان בرسا
پاسخ
عزیزم چرا یاد ندم بزودی چند تا پست در مورد سایتایی که میرم عکسای دختری رو درست میکنم میزارم بهت خبر میدم ...
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
17 فروردین 93 10:38
پست جالبی بود دس مریز واقعا ازش لذت بردم
مامان בرسا
پاسخ
ممنون مامان مهربون